Lyst på noe festlig?? – 3 Gratis Oppskrifter

Designet av Susan’s family

 

Om du har en kjedelig sofa, ja enten inne eller ute, så kan du bare piffe den opp med noen morsomme puter,
ikkje det? Klart du kan! Jo flere jo bedre vil eg nesten påstå!

 

 

 

Designet av Susan’s family

 

Hvis du som de fleste andre av oss kjenner mange som har alt de trenger og aldri ønsker seg noe…Vel, da har du den perfekte gaven akkurat her! Oppskriften er helt gratis og ikkje bare det! I oppskriftene er det mønster til hele 3 morsomme puter! Da kan du si at en del julegaver allerede er reddet og i boks, ja for HVEM kan vel si “Nei Takk” til ei pute som dette? Selv de som har alt og ikkje ønsker seg noe vil nok garantert trekke på smilet og bli meget fornøyde! *fniser* Putene er heklet i bomullsgarn (120 m/50gr) Prøv deg frem med et garn som gir deg det resultatet du ønsker, for litt større puter finner du et litt tykkere garn 🙂 Ikkje verre enn det! 😀

 

KITTY SOFA CUSHION COVER
Bildene over
Str 45 cm X 45 cm
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det må eg si; Får litt bakoversveis når eg sjekker helgas vær! Altså, hold på hatten; I morgen er det meldt full sol og 27 gr her!?!? WHAT!? I tillegg skal det nesten ikkje være vind?? Høres ut som jærkysten er plassen å oppholde seg da! Blir nesten like varmt på søndag også, men da kommer regnet….Tilbake! Dette kan bli varmt gitt! Blir fint i dag også, ikkje så mye sol, men over 20 gr. Skal ikkje på tur i dag, var på lang tur i går, og i dag blir det i allefall en tur til Gårdsutsalget på Skjæveland, tenker eg! Ellers så kjenner eg på at nå må eg snart komme i gang med Fimo kreasjoner!! Må prøve å finne en ordning på å kunne kombinere det å alt denne malinga/lakkingen eg bedriver med…Har også en plan om å få vasket Hobbyrommet skikkelig og skrelle skrivebordet for å gi mer plass…sukk…Skal bare…

 

 

 

HA EN SUPER FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

    1. Morsomme puter. 😀 Driver og hekler en topp til den luen min. Vondt i fingrene, så må være fornøyd når jeg er ferdig med toppen tror jeg… 😛

      1. Vet ikke hvorfor du har vondt i fingrene, men mor mi var revmatiker og hadde en del artrose i leddene. Beste medisin var å strikke, men stoppet hun en periode var det vondt å komme i gang. Vedlikehold, sa legen, du må strikke og hekle mer 🙂

Siste innlegg