Sjekk den “Premien” da!??

 

Noen ganger endrer dagens planer seg med en helomvending! I dag passet det supert selv om eg allerede hadde lagt noen kreative planer her hjemme…! Når søs og Bella (<—4 Beinte barnebarnet til søs) spør om eg vil bli med på en rask runde rundt Store Stokkavann sier eg ikke nei! Nydelig vær og flott temp så dette ble bra! Søs og Bella trødde på fra første steg så eg ble dratt rundt, ikke bare Store Stokkavann, men me tok også det lille – Dvs me me bikket 1 mil i et godt tempo. Herlig å kjenne at det går helt fint! Et godt stykke inn i turen ved lille stokkavann tripper det plutselig et rådyr foran oss, over stien og ut på marka..Der står den bare, så vettu!! Det kommer småhoppende frem 2 små unger! ♥ Det har eg aldri sett i RL før!! Me ble jo bare stående å se…de diet og surret rundt der ganske så lenge og me sto ikke så langt fra. T.o.m Bella sto bare å så uten et knyss! Så ja, i dag ble det skikkelig premie for god tur. Eg var nok litt skjelven på hendene
for eg klarte ikke zoome optimalt!

 

 

 

Dette er den virkelige avstanden, ble fullstendig betatt!

 

 

 

 

Svanen og Bella knurret på hverandre, eller svanen veset da, men de ble enige og gikk hver sin feil…
Sikkert ikke feil det, tenker eg!

 

 

 


Masseblomstring av vannliljer

 

 


Obligatorisk bilde av det sagnomsuste treet 😀

 

 

“NEEEIII eg vil slettes ikkje bade!” Søs sko bare vise meg at Bella bader ikkje!
Eg kunne ikke skjønne at en hund ikke ville bade etter over 1 mil i varmen…

 

 


Nøyde seg med å drikke…

 

 


Altså, for en dag og for et vær!

 

 

Se her ja! Ble en riktig så bra tur dette 🙂

 

 

Ville bare vise forskjellen på denne turen med og uten Lille Stokkavann. Bildet til venstre er turen i dag og det til høyre er samme tur uten Lille Stokkavann 🙂 Dette vil da si at nesten gang Ine og eg går rundt må eg teste om eg husker veien rundt det lille *ler*

Etter turen var me innom Europris å raket med oss såpeproduktder og div – Nå blir det husvask! hehe Surret rundt her ei stund, kom meg ikke i dusjen før et par timer etter på, gikk så på butikken å handlet!! Så ja, lang dag på beina, men nå har eg fått i meg chiligryte og er klar for kwellen!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg