Lyst på Tidenes Herligste Teppe?

Designet av Raffaella Tassoni

 

Dette er absolutt drømmeteppet for deg som liker å hekle, har du en liten forkjærlighet til Grannylapper så er det bare å kjøre på! Med denne oppskriften har du muligheten til å lage deg det stiligste, fineste og morsomste teppe ever! Mønsteret er ganske basic, men du får hele 24 mønster på 24 unike grannylapper! O`la la 🙂

 

 

 

Designet av Raffaella Tassoni

 

Min mening? ALLE trenger en Flamingo på en eller annen måte! Om du ønsker å hekle den inn i et tepper,
strikke den inn på ei kåpe eller perle den og sette den i hagen, vel det er helt og holdent opp til deg å avgjør,
men få deg en F L A M I N G O !

 

 

 

Designet av Raffaella Tassoni

 

Med tanke på hvor eg bor burde eg hatt et med masse krabber, hummer, fisk, ørn og måker 🙂 Min tanke er; Du trenger jo ikkje hekle hele teppe kun med slike morsomme lapper. Lag et teppe med farger du liker og inni mellom kan du jo ha litt spesielle lapper med figurer som du f.eks kan assosiere deg med 🙂 Ikkje sant? Eller hva med 15 puter til daybed`n som står ute? Sofaen? Hengekøya? Hytta? Mange muligheter og mange flotte lapper –
Nå gjelder det bare å håpe på at sommeren kommer! Det er bikkjekaldt om kwellen skal si,
heller ingen sumervarme i siktesukk

 

SUMMERTIME GRANNY
Bildene over
1 lapp: 12 cm X 12 cm

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har eg tenkt å starte akkurat der eg slapp i går kwell: På Hobbyrommet selvfølgelig, men eg tenker muligens å ha et annet prosjekt også i dag: Grave i Grønnsakkassen…kanskje.…Hvis det ikkje begynner
å regne vel å merke. På en normal vår/sommer er allerede alle frø i jorda, til nå er det kun sukkertere som står ute, chili, koriander og agurker står i drivhuset – Ikkje all verden, men det er da noe. Har allerede planer for en del av miniagurkene eg håper kommer, Dib vil lage sylteagurker. Han laget her tidligere med vanlige agurker og de ble bra 🙂 Må nok klippe ned Timian`n også, hekkan som den vokser, ja alt i urtekrukka vokser over alle sine bredder og de skal vel stengt tatt ikkje blomstre…? Frem med saksa!

Uansett, eg tar en rolig start på Hobbyrommet med frokost og slutten på filmen eg startet på i går kwell,
ellers så baller det nok på seg utover dagen 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg