BLOMSTERPINNER – Kos deg i hagen!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

De galne har det godt, og man har det ikkje mer gøy enn hva man lager selv 🙂 Dette er hva eg har sullet med de siste dagene; Blomsterpinner!! Hvor mange man trenger spør du? Naaj….eg vet ikkje, med tanke på at eg har mange Sommerfugler som eg perlet i fjor i tillegg, tja….det begynner å bli en del 🙂  Det kommer jo litt an på hvor gøy du skal ha det i sommer vil eg si…vil du rusle rundt i hagen uansett vær (årstid?) å ha det litt fargerikt rundt deg? Vel, da kan du ikkje få nok blomsterpinner.  Farger gjør oss GLADE må du huske –
En veldig viktig ingrediens i livet ♥

 

 

 

 

Dette er Anja Takacs sine design. Biene finner du i app`n hennes “Det Perler”
og Flamingoen er fra bloggen hennes 🙂

 

 

 

 

Disse er i grunnen laget ut i fra et bildet av små Øyenstikkere,
de “bare ble sånn” på en måte 🙂

 

 

 

De små Flamingoene er fra Anja Takacs sin bok PERLELEK ♥ De små humlene finnes i flere varianter inne på Pinterest. Dette er de korteste Blomsterpinnene på 30 cm (De andre blomsterpinnene er 50 cm)

 

 

 

 

Disse hører jo til i en hage! Morsomme er de også – Lag derfor mange! Mønster av Anja Takacs og du finner de sammen med myyye annet i app`n hennes; “Det Perler” 🙂

 

 

 

 

ELSKER denne gjengen her og eg gleder meg som en unge til å pynte å stæsje ut sammen med masse blomster! Har bare litt snø eg må kvitte meg med først!! Så hva sier du? Er ikkje du også klar for å kaste deg over hagesesongen? Eller,for min del blir det jo terrassesesongen 🙂 Over hodet intet minus!! Eg slipper lukinga og får plass til GANSKE mye blomster på 50 kvm terrassen *flirer* Egentlig er jo det jo litt sånn “Takk og Pris” for at det faktisk er litt snø *humrer* Ja for da kan me jo sitte inne; Perle Blomsterpinner og så frø, ikkje sant? Mye man kan tilberede ute at været trenger å bli med 🙂

 

Alt av Perler og Brett bestiller eg fra Rito Garn&Hobby.

 

Ikkje tro at eg baaare har sittet på ræva å perlet i dag selv om det ser slik ut. Eg har t.o.m vært ute i snøstormen eg, måtte jo på apoteket. Tok meg en svingom opp til Vår Sol å kjøpte et par bokser med deilige “perler” (Mini mini tomater) og de skuffer aldri! Hekkan de var digge di digg! Siden eg da var rett ved siden av Edens Hage måtte eg bare gå gjennom det Gartneriet også, må jo følge med å se hva som skjer! Plukket med meg 40 av de minste blomsterpinnene, det glemte eg jo på søndag…..Ikkje sant! Været skiftet fort, fra sol og blå himmel det ene sekundet til full snøstorm det neste!

Ellers har eg både vasket klær OG ryddet/vasket bort påskepynten 🙂 Nå i kvellinga laget eg en form lasagne og deilig salat! Så nei, eg har absolutt ikkje sittet på ræva hehe Man kan fint perle stående mens man venter på at noe skal koke etc 🙂 Men NÅ!? Ja nå er eg ganske gåen så nå blir det strikking resten av kwellen
før eg bare stuper i seng, litt senere 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Du er så flott en dame, og så utrolig inspirerende og kreativ! Jeg blir glad inni meg når jeg ser de flotte tingene du lager. Du gir meg lys i en hverdag som er mørk og slitsom, tusen takk. Var veldig trist å lese en annen bloggers nedgraderende ord om perlingen din, og dra det ned sånn som hun gjorde. Ser mer ut som om det er en slags humørsjukdom der i gården. Gleder meg at bloggen din går så bra. Det er en god grunn til det, vet du. Så heldige de er dem som har deg i livet sitt.🌹

Siste innlegg