Man må jo elske Ali Express!! – Deilig julestæsj!

 

Det må eg si; Eg blir bare mer og mer glad i Aliexpress ♥ Da eg sendte inn en grei julebestilling så sent som 19.november var eg skeptisk om det ville komme i tide….! Da eg fikk bestillingsbekreftelsen på mail sank hjertet ned i magen…Sukk….Måtte tenke positiv: Jaja det kommer da alltid en jul, estimert leveringsdato var liksom 4.januar 2023…Akkurat et par uker for sent…sukk. Jaja, det er så absolutt lov å prøve seg så eg sendte en mld til selger om det var et lite håp om å få det i god tid før jul, svaret? “No Problem” og ALT kom samlet i en pakke i forrgårs, via postappen og rett i postkassa! DA snakker me service vil eg påstå? Rart eg elsker Aliexpresse eller?? Dvs hele sendingen tok under 3 uker! Ikkje verst og eg er jo ikkje halvveis i bakingen så dette var perfekt 😀

Hvis man skal gi litt go`saker som vertinnegave f.eks er boksen over helt supre og så koselige! Man trenger ikkje gi bort svære bokser, men et par 3 bokser med litt forskjellig i hver er mer enn nok.

Disse selges i 10-pk til en veldig hyggelig pris!

 

 

 

 

Eg elsker jo cellonfan og cellofanposer, nå fikk eg flere til samlingen min – Kan aldri få nok av det! I denne runden kjøpe eg en pakke 50 stk av DISSEDISSE – 100 av DISSEDisse søte
og Disse som var en del mindre, men likevel sååå søte!

 

 

 

 

Klarte ikkje scrolle forbi disse! Her tenker eg å fylle på med peppernøtter! Kan jo bli ganske så dekorativ på et kakebord 🙂 Eg skal nå i allefall bruke noen av disse posene til å gi bort “tørre” kaker.

 

 

 

 

Baksiden, her ser du selve posene- Det følger med klisterlapper; Brett ned posen et par ganger (tette) og sett på et klister 🙂 Eg digger disse!! Ikkje dårlig med 24 poser i en pakke, god og solid kvalitet.

 

 

 

 

Siste, men ikkje minst: CHRISTMAS CRACKER! Jammen smeller de godt og nå gjenstår det å se om eg får tid til å lage noen fine før jul…Det hadde i så fall vært koselig 🙂

 

 

 * * * 

 

 

 

Siden eg allerede er i gang med gode tips skal eg komme med ett til, stikk motsatt av alt annet i innlegget...hihi, men du vet jo at eg har tannproteser og da trenger man litt produkter til denne type tenner, f.eks så bruker eg “lim” til de nye nede, spesielt når eg spiser. Sånn er det bare, proteser nede sitter ikkje like godt som de oppe. Pytt Pytt, det finnes virkelig gode hjelpemidler, men det koster….Eg har tidligere kjøpte Corega Ultra KremLyko fordi den var under halve prisen i forhold til apoteket hvor eg pleier å kjøpe den…Nå selger de den ikkje lenger (!!!) men de har til gjengjeld Brusetabletter for skikkelig rens av protesene! Jøss, eg er nødt å plukke med meg en pakke eller 2, sparer 100 kr pr pakke i forhold til apotekprisen! Munnhygiene er om ikkje enda viktigere når man har proteser og disse er virkelig gode, har trossalt brukt de i 14 år (Fra eg fikk protese oppe) og det sier jo litt 🙂

Altså…eg hadde alarmen på 8 i dag eg, la meg egentlig tidlig så det skulle jo gå fint, men eg visste det kunne by på problemer når mobilen kun hadde 9% strøm….Våknet kl 10 eg…Jaja, det går nok fint, selv om planen var å koke NY Salt Karamellsaus før eg skal ned på den nye Kafeén her i Tananger…Apropos Karamellsausen….eg har laget MYYYE av den sausen i noen år nå, men i år skilte den seg når den ble kald!! Alt smøret lå liksom som en snerk på toppen og resten var kornete…sukk. Har kjøpt ny kremfløte og skal selvfølge lage ny. Ok, etter lunsj er det hjem og på med BakePysjen og så skal det trilles noen 100(viiis) av peppernøtter….
Det er tross alt de beste av de beste

 

 

NYT FREDAGEN

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Tusen takk for tips hvor en får kjøpt julete cellofanposer mm. Du er helt gull på tips! Nyttig. Lykke til på kjøkkenet!

      1. Bare koselig 😀 Selv om man normalt sett må vente ca 1 mnd og gjerne 5-6 uker på det man shopper er det prismessig verdt det! Slike poser koser ca 60 kr for 5-10 stk på norske nettbutikker f.eks. Men nå har eg vet et par anledninger send mld til selger og spurt om de kan sende kjappere og begge gangen kom de på 2-3 uker 🙂

Siste innlegg