Måtte bare dåne litt! -Strikkeoppskrift

Designet av Laura Nelkin

 

Har du sett så “rene” sokker før? Krystallklare, ja det er det de er!
Ble nesten litt ør i hodet da disse poppet opp for det er vel noe av det fineste eg har sett – på en stund 🙂
Det er bare å finne frem det tynne garnet og de tynne pinnene vettu…

 

 

Designet av Laura Nelkin

 

…ja og en pose med små perler! Sjekk på den vrangborden der da, avsluttes med perler – Hvorfor ikkje? Sokkene strikkes Tå-Opp og eg burde kastet meg rundt….Kanskje eg endelig kan komme meg forbi den der hælen!? Denne hælen er jo også et eventyr, se da? Striper! Knallstilig, noe av det kuleste eg har sett – i allefall i sokker!

 

 

BOTTOMS UP
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

Jaja nå gjenstår det å se OM eg faktisk klarer å hvile i dag! Eg både kjenner det og ikkje minst vet eg at eg trenger det! I går kwell satte eg meg til rette med strikketøyet, strikket noen runder og før eg visste ordet av det var eg ved perlebordet igjen! Hadde jo strøket alt og ryddet der tidligere, men “POFF” så var perlene tilbake på bordet og eg knipset sammen flere brett “bare fordi” inngangsdøra trenger noen stort og kult! Jepp, sånn er livet når man til tider bobler over av kreativitet – Derfor skal eg prøve etter beste evne å bruke dagen til det:
Kreative Utløp UTEN noen form for “Rydde Forstyrrelser”!

Eg har nærmest perlet en hel Juleby og juleprosjekter står fortsatt i kø! Har notert litt på en lapp her, og der står det diverse ting eg TRENGER fra Søstrene Grene! Da blir det nok snart en tur dit! Heldigvis er det en ganske rimelig butikk for det skjer jo at eg går litt berserk – Så mye kjekt og sååå mye fint man kan lage 🙂 Egentlig så kunne eg jo tenkt meg en tur dit nå i dag, ja typ med én gang liksom,
meeeen eg tror eg har mer igjen av en hviledag 🙂

 

 

HA EN HERLIG LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg