Hva med å perle en Juleby?

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto: Vibbedille

 

Side eg begynte å perle i februar har eg hatt ganske mange a-ha opplevelser! Ja jo, det er BARE perler på samme måte som det var da både eg var liten og når mine unger var små, men aldri, og da mener eg aldri har eg visst at man kan kunne lage så mye gøy! Perleriene trenger heller ikkje bare være flate, smell på et par magneter og opp på kjøleskapet. No No! ALT kan perles og da mener eg alt! DU kan bøye, tøye, brette, montere, ja som sagt;
ALT kan du lage! Slipp fantasien løs og bare sett i gang, eller du kan svippe innom Anja Takacs å få litt starthjelp 🙂

En annen god idé er jo å sjekke ute alle de flotte Perlebøkene Anja har gitt ut! Du finner alle HER INNE
Det er en investering for mye morro i mange år!

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Mus og Pepperkaker er en selvfølge i jula!
Hva med Nøtteknekkeren?
Gaver?
Juletrepynt?
Krans til døra?

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Juletrærene i bakgrunnen finner du Her Inne 🙂
Selv om eg stort sett gjør hva eg vil her hjemme, tviler eg på at en Juleby på halve kjøkkenet blir godkjent Ho Ho Ho Ikkje for det, eg trenger jo også plassen når bakinga starter. Mye av det som er på bildet over skal ut for i forhold til perlefigurene har me et stort inngangsparti og DER skal eg meske meg! Kan nesten ikkje bli november fort nok! Eller, eg må bruke tiden godt for eg har en del mer eg har lyst å perle. Det som er ekstra gøy med perlerier er at de tåler både være og vind så lenge de “henger” godt 🙂 Når eg henger de rett på en vegg enten ute eller inne bruker eg stort sett Denne Veggtyggisen og det henger godt! Eneste var i sommer, hvis sola sto rett på kunne perleriene sige fordi tyggisen ble varm, men det er bare å bytte tyggis og henge det opp på nytt. Har i det siste også brukt NanoTape, den funker og veldig greit, men eg har også tatt i bruk Limpistol heheDette Skiltet ble det så mye små deler at det faktisk var enklest 🙂

Alle figurene på bildene er fra bøkene til Anja Takacs som du finner link til lengre oppe,
men Folkevogna/Bobla fant eg på Pinterest og den kan du se Her Inne 🙂

 

Alt eg bruker av perler, brett og annet dill får eg fra Rito Garn&Hobby. Finner du ikkje det du leter etter inne hos Rito? Vel, da er det mest sannsynlig ikkje oppfunnet ennå haha

 

 

Ok, nå er eg i grunnen klar for fredagskwellen! Har vært effektiv i dag og fått unnagjort en del, selv om eg egentlig hadde bevilget meg en hviledag. Siden eg er en mester på multitasking fikk eg gang på vasking/opphenging av klær (siden Amira er borte hele helga havnet klestativene inn der MoHaaa) mens eg gjorde ferdig middagen, reide opp senger, tørket litt støv og slengte moppen over gulvene. Straks skal eg bare lage meg et fotbad, tenne litt lys og koke ei kanne med kaffi før eg lander tilbake i Go`stolen 🙂 Må nok ta å strikke litt også tenker eg 🙂

 

 

NYT KWELLEN
OG KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg