Mye Koselig å strikke til Jul

Designet av Pat Alinejad

 

Altså, det er så mye koselig me kan strikke og mekke til jul! Skal me i det hele tatt bli ferdig før 1.desember, eller var det 1.november? Uansett, me må nesten komme i gang NU! Start denne helga du så er du sikker på at noe går i boks 🙂 Disse (peker på bildet over) er vel noe av den søteste julepynten eg har sett på ei stund 🙂

 

SEASONAL CHARACTER WREATHS
Bildet over
25 cm i dia

 

 

 

 

Designet av Pat Alinejad

 

ALLE har rett på en Julesokk! Venter du eller noen du kjenner en julebaby? Vel, da er det bare å få gang på den yndigste julesokken ever! Fyll den evn med smokker og biteringer, blir nok en kjærkommen gave som de neste årene kan fylles med mandariner og sjokolade ♥

 

CHRISTMAS STOCKINGS TOYS
39 cm lang

 

 

 

 

 

Vet ikkje helt om eg mekker til jul eller hele året, ser at eg er nødt til å ta en avgjørelse her gitt! Sommerblomster på taket, men fluesopp på trappa? Hmm helt greit at det er snakk om eventyrland, men NOE kan jo være riktig 🙂 Kanskje eg bør bytte ut sommerblomstene med kristorn? Tja, får sjå. Husene står fortsatt godt innpakket i plast og har der med ikkje startet tørkeprosessen så eg har masse av tid. Har litt lyst på helårshus og da…

 

 


Hvilken høytid eller årstid dette skal representere vet eg ikkje helt ennå. Har hatt dårlig med tid denne uka til å sette meg ned, alt for mye som henger over meg og da finner eg ikkje roen til å kose meg skikkelig.
Satser på å få noe ferdig i løpet av helga, er jo lov å håpe 🙂

 

For å se hvordan huset ble til, klikk deg inn HER og HER 🙂

 

Siden natt til i dag var ræva gikk jo også resten av dagen i dass. Me var jo ute å handlet + kastet et lass på gjenvinninga, men når varene var i skapene stupte eg i seng! Sto ikkje opp før nærmere halv 7 og da var jo dagen ferdig da….Kjipt med dager som soves bort på denne måten.

Vel vel, siden eg har et ganske greit hekletøy liggende her tror eg at eg bare angriper det og sløver resten av kwellen her i go`stolen mens eg spiser noen Smørbukk! (<—Hekkan det er digg!)

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg