Nå blir det bare krøll fremover…!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

 

Se der ja! Der ble det sprett i krøllene igjen, trengte bare 3 t hos frisøren så er eg klar for nye sprell! JuHuuu Det e så deilig! Det beste er at eg trenger ikke tenke så mye på sveisen en stund fremover, jo villere de fyker rundt jo bedre det er syns eg. Noen dråper av denne og eg er good to go! Stedet for papiljotter er Grønnestad Hårklinikk&Frisør i St.Olav/ Stavanger 🙂

 

 

 

Mitt “problem” er at håret vokser ganske fort og da blir eg litt flat i bakhodet fordi eg ikkje har naturlige krøller, men med en god oppklipp varer det på en måte mye lengre + det i så fall trenger bare en liten “tutshj” med saksa 🙂 Veldig fornøyd og det var godt å få det gjort nå før bakinga starter, da har eg nå i allefall ikke tid for 3 t hos frisøren. Var herlig i dag, en aldri så liten opplading før uka er i full sving 🙂

 

 

 

 

Fikk med meg Denne Go`biten her! Trenger håret ditt fukt? Vel da velger du denne, solsikker er bra til mye kan du si 🙂 Nå når det er kaldt og tørt i lufta trenger vel det meste litt smøring hehe Denne er drøy og du har den lenge, putt den i din egen kalender og bare nyt! Eg har brukt den omtrent sammenhengende fra første gang eg var hos Torhild 😀 <—-Sjekk her om du har noen cm hår for mye!

 

 

 

 

Siden eg ikkje har vært på tur siden torsdag valgte eg å parkere på den andre siden av byen slik at eg gikk ca 1 km hver vei til bilen 🙂 Var Iskaldt…Igjen vil nok en nordlending le av meg, men det var minus 3 og det var et drag i lufta. Selv med mye hår var det kaldt, tenkte ikke på å ta med lue...Dessuten er vel ikke det det første man trekker ned over hodet etter et frisørbesøk!? Hadde lang ullboxer da, hjalp godt! Skjønner ikke hvorfor bildene ble sååå elendige!?? Mulig eg var for kald på hendene…? Hmm Synd for det var virkelig flott i byen etter at det ble mørkt – Lys over alt!

På vei til frisøren var eg innom Dropsen og kjøpte diverse sjokolader til juletreet 🙂 Det blir kos.

 

 

 

Vel hjemme var det fiskegrateng til middag…men eg fikset mitt egen:
Dampet Dumplings og masse grønnsaker, den satt den! Skikkelig digge di digg med extra chilli Jammy!

 

 

 

 

Nå ble det mye forskjellig her, men før eg dro til Stavanger i dag var eg innom graven. Hadde med meg 2 hvite lyshus, blir jo koselig nå frem mot jul ♥ Har ikke satt lys i, det er solen som sørger for det. Lyshus kan man jo bruke hele året! Eg har nå i allefall Kähler husene fremme hele året. Har støpt både i gips (For innebruk) og i stein og betong for ute 🙂 Men nå skal eg se om eg få gjort litt før eg hopper i seng, har startet litt på kjøkkenet, ryddet bort ting som ikke trenger stå fremme, sånn at det blir plass til det som hører jula til.

I morgen tidlig skal Ine og eg på tur og etter det blir det å pynte kjøkkenet tenkte eg, da er det fritt frem med bakinga 🙂 På torsdag er planen langtur til Ogna, det er meldt strålende sol både i morgen og torsdag så krysser fingrene for det. Er fare for snø om natt, men HEI! me har brodder så det bør gå fint 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg