Nå går det trill rundt her!! – Perfekt Strikkeoppskrift

Designet av Nicola Susen

 

Du som kjenner meg vet at eg sitter på hendene! Eg har ikkje plass til nok et nytt prosjekt akkurat nå, men eg ser jo at denne her fint kan strikkes i noe av alt Mini Sterk`n eg har huket til meg den siste tiden…SUKK, Tenk på hvor kul denne kunne blitt for eg har jo stort sett kjøpt gla`farger! Orginalt er den strikket i Wollmeise, Nicola strikker i grunnen alt i det garnet! Herlig for henne for eg vil tro at garnet er ganske kortreist for henne 🙂 Det er jo Nicola vettu som har den fantastiske og ganske så mye omtalte HALSEN! *ler* Du kjenner den nok? EN annen ting man bør være oppmerksom på er at det ikkje er lov å strikke hennes design for så å selge….Nå har eg ikkje sjekket denne genseren, men halsen er eg bombesikker på fordi eg snakket med henne forrige uka om akkurat den halsen…..IGJEN! Hva du måtte mene om akkurat det betyr så lite for det er jo hun som eier og bestemmer over eget design, sånn er det bare. At noen påstår at de har strikke nøyaktig den samme halsen etter en russisk YouTube video blir for latterlige….? Det er i såfall enkelt å se fra hvor den da russiske strikkeren har plukket med seg den oppskrift fra…Er det bare eg som SER dette?? Vel, Nicola har fått det med seg, derav samtalen me hadde forrige uke…Respekt, det er DET det til slutt handler om…om noen andre stjeler den først og me andre benytter oss av det…Vel..

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Aaaanyway, denne genseren her altså!! Woop Woop! Eg har striper på hjernen og kunne tenkt med en i alle fargevarianter pronto! Oppskriftene hennes er ikkje i “satte” størrelser, hun har likevel en “oppskrift” på hvordan du kan strikke genseren slik at den blir perfekt til akkurat deg. Du kan strikke den i akkurat det garnet du liker best og den vil passe til din kropp, for godt til å være sant? Vel, sjekk det ut!

 

RINGELBOXY
Bildene over
Str? Akkurat den du trenger
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Åååå nå sitter eg her å tripper…Eg skal ut en kjapp tur, joda, Ali handlet, men det er en pakke rett rundt hjørnet…venter bare på PLINGET i app´n! Må innom butikken etter et par tomater…de var litt slapsete de me hadde i kjøleskapet og gutta skal ha burgere i kwell når Dib kommer fra jobb….Da er tomaten viktig! Min plan er å fikse alle grønnsakene så kan de fikse burgeren selv. Eg like godt burgere, men vil ikkje spise denne typen…Så eg skal ha ertersuppe 🙂 Klarer ikkje styre meg om eg må steke de *ler*

Nå må det plinge! Eg trenger å lufte meg 🙂 Ble en sløv dag med klesvask og strikking på meg 🙂

 

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg