NÅ SNAKKER ME SOKKER! – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Deborah Tomasello

 

S O K K E R ! Det er og blir favoritter over alle favoritter i alt som kan strikkes for meg. Kan rett og slett ikkje leve uten sokker! Eneste gangen eg nå må bruke vanlige sokker, ja som ankelsokker i bomull er i joggeskoa når eg trener (Merker at DET var uvant å skrive! Ja …*når eg trener*) *ler* Kan eg velge fra øverste hylle blant sokker så må det være de sprøeste, gjerne 2 forskjellige slik som på bildet over! Grunnen til at eg ligger dårlig an med å strikke sokker er dette fenomenent hvor man MÅ strikke 2 like ting for å bli ferdig…Eg kan godt strikke 10 like figurer eller hva det måtte være, men med en gang eg MÅ strikke 2 eller flere for at en ting skal fungere, vel…da ramler eg ganske fort av hele lasset…sukk

Når eg klikket på garnalternativ for disse sokkene på Ravelry kom Arwetta opp,
så her er det fram med alle de tynne sokkegarnresten du har og bare sette i gang!

 

FRATERNAL TWINS
Bildet over
Str: S – M – L
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Deborah Tomasello

 

Etter mange år med “Kvikk Lunsj” sokker som vinner av topplista var det jaggu på høy tid at det også kom et par Kryssord sokker på banen!! Da mangler me bare et par Suduko så er me i gang! Årets påske står for dør så kos deg med et par kule sokker på pinnene der du skal nyte kakao`n i solveggen 🙂

 

NESTLE YOUR TOOTSIES
CROSSWORD SOCKS

Str: S – M – L
Gratis strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Endelig FREDAG! For min del har det vært ei laaang uke, 2 døgn med lite søvn fordi eg måtte alt for tidlig opp, noe som da krevde laaange ettermiddagskviler = 2 ødelagte dager! Men men, eg er fornøyd med
GODE RESULTATER så da kan eg endelig bare kose meg igjen!

Har en god del som MÅ gjøre i dag, eller i morgen – Håper de 2 gutta min step`it up og får ting gjort, hvis ikkje blir det verken kake eller boller til søndag! Siden Ali tok en middagshandel i går når eg lå å sov skal eg ut å ordne resten i dag; Starter med en tur på Europris for nå er det på tide å få i hus PåskeSnopet. Mine unger har alltid fått det i palmehelga slik at de kan kose seg hele påsken. Nå går jo ingen av de på skole lenger så de jobber jo neste uke, men likevel vil de holde på tradisjonene så “eggene” blir delt ut på søndag. Da skal me nemligen feire han Dib som nå blir 20 år!! Det er på alderens hans at eg merker hvor lenge eg har blogget…..!

 

 

 

 

Hvem husker vel ikkje lille DibHassan 4 år som elsket Harry Potter??
Denne boka fikk han av meg og han ville eg skulle strikke alt!

 

 

 

 

Lykkeligste gutten i Tananger da han kunne ha Quidditch Sweather på i barnehagen….Nå i en alder av 20 (Bursdag i morgen) kan han nøye seg med ei strikket lue, til nøds,men like glad i HP!
Han er absolutt den samme sjarmøren i dag som da ♥

Vel vel, eg må bare rulle opp og komme meg på hjul!

 

 

LAG DEG EN
FORTREFFELIG FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg