Nå Trenger me KOS! – Til Voksne

Designet av Ira Rott

 

Kos og godfølelse kan komme i mange former og varianter, ja som f.eks med et par superbarnslige tøfler 🙂 Hvorfor ikkje? Eg har alltid likt crazy sokker og sprø tøfler, det kommer alltid litt sånn på
siden av hva eg ellers kler meg i.

 

Designet av Ira Rott

 

Tenkt så komisk hvis svigerfar slenger beina på bordet når Påskekrimmen skal innhaleres fra Tv? Ja det hadde nok fått den mest hardbarka til å dra på smilebåndet 🙂 Det er nå i allefall sikkert tøfler som dette fort faller i smak hos de minste og hvis mor og far har like, ja da er det hele komplett 🙂 Ha litt humor i hverdagen – ting kan bli litt bedre da, selv om det kun er snakk om et par “rare” tøfler 🙂

 

THE CUDDLY BEARS SLIPPERS
Bildene over
Fra str små Barn til Voksne Large

 

 

 

 

 

Designet av Ira Rott

 

Både disse og de over kan strikkes med eller uten bråt, litt sånn smak og behag 🙂 Hvis du har mer sansen for f.eks Koala bjørner og Pingviner sving innom HER å plukk med deg de som passer deg best 🙂

 

THE SNUGGLY PUG SLIPPERS
Str fra små barn (4 år) til Voksen Large

 

 

 

 

* * * *

 

 

Tenk det du, fredag OG sol! Bare velstand selv om det kun er lovet max 7gr i dag, men eg skal nok klare å plante litt blomster uansett eg 🙂 Ellers har eg, ved hjelp av ugleblikket klart å holde rotet nede ute på et minimum ute på kjøkkenet så det slipper eg i dag *ler* Pakken fra Danmark med perlebrettene ser ikkje ut for at de klarer å komme heeelt frem før helga så dvs at skal eg perle må det bli noen påskemotiv, den stooore kreasjonen får vente til over helga 🙂 Det er MASSE eg kan perle på den store, eg kan begynne å fylle i fargene, men eg vil ha konturen ferdig før eg bestemmer hvilke farge som skal hvor. Ramma den til slutt skal inn i er også på vei. Eg bestilte samme størrelse som på Denne Yoda Kreasjonen så ja, det blir stort, og den nye kreasjonen kommer til å fylle nesten hele ramma! Nevnte eg at eg gruer meg til strykinga???

Utover dette har eg selvfølgelig planer om å starte skikkelig på Det nye prosjektet! JuHuuu Før eg la meg i går fikk eg strikket en prøvelapp som ble Helt Perfekt!! Da er det bare å senke skuldrene, puste med mage og legge opp og bare gjøre som det står. Har hørt rykter om at starten kan være ei lita kneik før man ser det store bilde –
Det går nok bra!

I morgen er det LØØØRDAG og eg skal trekke hele 7 vinnere! Woop Woop!! Masse garn skal ut å fly over helga og har du ennå ikkje blitt med har du fortsatt muligheten, klikk deg inn under her og kast deg rundt!

DEL 1
DEL 2
DEL 3

Lykke til!

 

 

 

HA EN SUVEREN FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg