ENDELIG! -Nytt Strikketøy!

Reklame | Sømsenteret

 

Ble ganske lettet da pakken med det nye prosjektet ble hengt på døra i morges av postbudet 🙂 Bedre start på ei helg finnes jo nesten ikkje 🙂 Det er ganske lenge siden eg har startet på et nytt strikketøy, eg startet på en genser før jul, den ble rekt opp og lagt litt på hylla. Ellers har jo det siste året gått mest til perler og Aamu som nå er ferdig 🙂

Nå som nytt deilig garn er i hus er eg ganske klar til å bare sette pinnene i det!

 

 

 

 

Eg skal strikke DENNE JAKKEN og eg har valgt å strikket den i FABEL og KIDSILK, det blir en rimelige variant enn hva den blir i orginalgarnet 🙂 Eg har god erfaring med Fabel, et garn eg syns er veldig godt. Kid Silk der
i mot har eg ikkje strikket så mye av fordi eg er ikkje så glad i pusete garn, men nå skal eg straks legge
opp til en prøvelapp og 2 å se hvordan det blir 🙂

 

 

 

 

Ryddet fort bort litt av rotet som allerede hadde samlet seg i kurvern og putta det nye garnet opp i,
NÅ er eg klar for både helg og ikkje minst Påskeferie 🙂

 

 

 

 

Gikk på en saftig smell da eg handlet i dag…sukk…Ja så da blir det vel planting da – I morgen kanskje?
Det er meldt sol og 8 grader i morgen så det hadde jo vært koselig å fått det gjort 🙂
Plukket ut de aller minste løkene og satser på at de vil se bra ut i påsken 🙂

Er ganske kaputt her eg sitter! Som sagt så dro eg ut for å handle, først ned til mor mi for å hente handlelapp og kort hos henne, men nei.…Hun var jo ikkje hjemme!! Etter et par telefoner fikk eg beskjed om at hun var en tur hos legen…Javel…Satte snuten mot Rema og tok vår handel der og på Kiwi, såååå var det opp igjen til mor mi, videre til Rema IGJEN for å handle – SÅ ja, eg var rimelig gåen når eg kom hjem. Nevnte eg forresten at eg RAIDET kjøkkenet her hjemme før eg kjørte ut? Ja jo eg gjorde det ser du!! Vel hjemme var det bare å få pakket ut og plassere alt i skuffer og skap. Tok meg en lang god dusj og sitter i grunnen her som en amøbe…MEN!! Eg SKAL starte på nytt strikketøy, må bare finne passende strikkepinner 🙂 Jepp Jepp 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. For noen herlige farger sammen på garnet😊. Blir spennende å se hvordan jakken blir. Du har vært kjempegod i dag med handel til både dere og din mor ❤️. Nå har du godt av og ta en rolig kveld. Gode kvelden 😄

    2. Det var ei flott jakke! Strikkar du ein str mindre når du brukar to garn? Eg gjekk på ein liten smell her….strikka ein str for liten, men vart likevel for stor. Ikkje så farleg da, for 2-åringen blir jo større……Lykke til med nytt, flott garn og prosjekt.

Siste innlegg