NOK STRIPER?? – Dansk Strikkeoppskrift

Designet av Lone Kjeldsen

 

Det begynner å bli noen år siden eg falt for Lone sine design, det startet med at eg falt for alle de fine barnekjolene ♥ Hennes design er liksom ikkje “bare” en genser, det er alltid noe som gjør at eg faller uansett! Detaljene, sjekk ut de! Litt usikker på om eg hadde kommet på det når eg “bare” skulle strikket meg en genser f.eks. Disse sokkene er jo også et eksempel på det, lekre detaljer som gjør disse sokkene spesielle. Man må liksom studere de før man: “Ahaaa sååå stilig!”

 

 

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

Eg tror, uten å ha strikket de selv, at det blir en opplevelse å strikke disse 😀 Definitivt et par sokker som går rett hjem hos meg! Strikkes i tynt sokkegarn (Typ 200 m/ 50 gr) og pinne 2,5 – Min favorittkombo ♥ Begynner å bli en stund siden eg hadde sokker på pinnene….Du vet, det siste året har mye dreiet seg om diverse perler og ikkje minst planlegging OG ferdigstilling av Hobbyrommet ♥ Meningen var jo hele tiden å bedrive strikking på kwellinga, meeen ennå er alt annet nytt og spennende *ler*

 

FOOTPRINT
Bildene over
22 størrelser (Fra 1 til 100 år!)
Danske/Engelsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

S Ø N D A G – Sola skinner, det er stille, men kun 4 grader! Friskt og godt 😀 Venter besøk om ca 1 times tid, niesen min og ungene kommer en tur. Det begynner å bli en stund siden, men akk så koselig. Spørs om me ikkje finner på å “kokkelere” inne på Hobbyrommet 😀 Eg tok å ryddet litt der inne før eg la meg i natt, moppet gulvet også. Det er ikkje bare hybelkaniner som kommer i løpet av ei uka, men det er også en grei måte å samle opp perler på avveier. Ellers så tror eg det blir en avslappende søndag, muligens eg koker opp en annen type gelé
i kwell, får sjå. I går kveld laget eg MYNTEgelé og den ble utrolig smakfull –
Nå håper eg bare den holder seg til jul!

 

 

KOS DEG OG LAG
DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg