Norsk Strikkeoppskrift på Drømmekjolen

Designet av Anne-Sophie Velling

Designet av Anne-Sophie Velling

 

Nå når minusgradene har meldt sin ankomst hadde denne kjolen vær deilig! Lun og passe fluffy, deilig,
myk og litt sånn eventyraktig….Alvekjole`ish? Absolutt en kjolen som kunne passet i jula uansett dag,
som et pledd å krype inn i 😀

 

 

 

Designet av Anne-Sophie Velling

 

Det er en oversized kjole som strikkes top/down på litt tjukke strikkepinner (fra 8mm-10mm) Vil du bruke rimeligere garn enn orginalgarnet kan du trygt gå for Air fra Drops og KidSilk 🙂

 

AUGUSTINS No. 21
Bildene over
Str fra 80 cm til 150 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Da er vel jula i gang da? 1.søndag i advent så nå kan me trykke på START-knappen 😀 Eg tjuvstartet i går kwell og fikk 2 porsjoner med Fruktflesk i formene og planen er å klippe de opp i dag. Fikk også hengt opp Dib sin kalender i går og det er lenge siden eg var så pass ute i god tid, vanligvis har eg sittet å pakket kalenderene kvelden før! Men, nå er eg i grunnen i havn med alt inkl pyntinga, det gjenstår bare å bake 🙂 Skal shoppe et par pysjamaser på nett + en gave til mor mi og ungene – Det går kjapt bare eg får inn julegaveønsker 🙂 Alle gavene som skal UT av huset har eg laget, de står i kjøleskapet og venter bare på å bli pakket. Skal en tur på Ostehuset
å kjøpe litt ost som skal gis sammen med de, men det drøyer eg enda et par uker minst 🙂

I dag? Først av alt skal eg ta et par bilder og så skal eg ut å nisse litt før det er hjem å starte å klippe flesk 🙂
Ikkje minst skal Årets første JULEKOS legges ut her på bloggen, så ja, eg anbefaler deg å følge med 🙂
Det er planene så får eg se hva eg får gjort 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg