Roberto sier : GOD HELG!

 

Jammen ble det ikkje en ny kompis på meg her på Hobbyrommet! Roberto står så staselig å følger med på hva eg driver med, eneste er at han slurper så jæv.. mye Cola! Har sagt at det må han slutte med…
Sta som et….
ehee...en ALPAKKA!

 

En enkel alpakka å strikke, men en good del dill ja! Alt strikkes flatt, brettes, vrenges og sys –
Alle fikser dette og oppskriften kan du kjøpe Her på Ravelry 😀

 

 

 

 

Eg har strikket den i Silja Garn. Selve alpakka`n strikket eg med 1 tråd grå Silja og 1 tråd hvit tynn alpakka.
Resten er strikket i 1 tråd Silja. Den ble ganske nøyaktig 20 cm, fin størrelse.

Den fikk navnet Roberto fordi….Det betyr: “Strålende Herlighet” – Blir neppe bedre enn det ♥ Spørs om det blir flere slike fra mine strikkepinner, som sagt; En god del dill, det elsker eg jo,
men eg har andre planer f.o.m neste uke. SPENNENDE og eg gleder meg 😀

 

 

 

 

Konsekvensen når en sta Alpakka drikker for mye Cola og ei tung rompe som pressen ned og han ble rett og slett kalvbeint! Meeen….man sender ikkje en Alpakka på Grete Roede heller…
Tenker han skal få kose seg og nyte livet her inne på Hobbyrommet 🙂

 

Ok, måtte bare kjapt innom å vise Roberto siden han ble oppdaget på SnapChat hehe
Ellers
, minner bare om at eg la ut en liten Give Away HER INNE siden Rito har bursdag 🙂

 

 

GOD HELG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Har du sett så staselig en Roberto kar du har fått deg 🥰 han var riktig så snajsen 😂 eg trur du må gjemme vekk den cola’en altså 😅😅 GOD HELG 😘

    2. Er ikke alpakkaer litt kalvbeinte da? 😃
      Flott er han i hvertfall 👍 Veldig elskelig fjes på Roberto 🤩

Siste innlegg