Ny Shorts? – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

Du kan jo trygt si at eg ble innspireret av VårAktiviteten som utspant seg her hjemme i går for det var jo rett inn
å søke opp “Shorts” i oppskriftene!! Hjelper jo også godt på at det er hele 13 grader as we speak! Ka e det som skjer?? Sånn plutselig godt og varmt JuHuuu Vel, tilbake til shortsen…Jammen ikkje mye nytt på den “himmelen” så for meg så ruver fortsatt shortsen til Marianne J. Bjerkman fra 2017 øverst på den lista –
Til gjengjeld fant eg mye Rart, ja mye i kategori sprøtt for min del.

 

 

 

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

Denne shortsen der i mot er da absolutt noe eg fint kunne brukt, uten problem 🙂 Den er strikket i Lille Lerke som er ca 50/50 Bomull og Merino, en blanding som du utmerket kan strikke deg en short i. Hadde nok valgt en blanding av den typen kontra ren bomull, får ikkje helt Lin ut av hodet så kanskje en blanding med det? Vitsen må
i allefall være å strikke med et garn hvor fasongen holder seg litt godt 🙂 Enten sånn eller sånn,
denne shortsen syns eg er veldig lekker ♥

 

 

MAMMA`s SOMMERSHORTS
Bildene over
Str fra 74 cm til 110 cm i hoftevidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn ca i 6 tiden i morges startet tresjeverket rett ved siden av å dure (først litt usikker på om det VAR bonden, eller om det var han Ali?) Vel, eg endte nå i allefall opp inn på det skal skal bli mitt nye hobbyrom(!!!) og sov forsyne meg til halv 11!! Det i utgangspunktet er nok til å ødelegge dagen min, men men det er lørdag så eg får jo heller bare late som eg sto opp halv 9. Planen min i dag er å få montert den nye putekassen og drivhuset mitt. Alt er ikkje ryddet på plass ute på terrassen ennå, men i den grønnsakkroken min ser det greit ut så eg kan montere
å sette det rett ut. Det grible å få den putekassen på plass og vaske tingene opp i den ødelagte.
JA, eg liker å ha ting på stell 🙂

Sjekket kjapt kjapt været på mobilen, der står det at det skal regne litt et par timer snart!?!? No No NOO!! Eg går for været på Yr.no i dag: Full sol hele dagen 🙂 Skulle det komme noen regndråper har eg et perleri som trenger litt oppmerksomhet 🙂 Har også en makramé som henger på veggen i gangen å skriker. Anyway, sånn eller sånn, skal da kose meg selv om ryggen kjennes ut som den er brukket rett av ved hoftene. Til middag i dag tenkte eg faktisk å slenge en laks i ovnen 🙂 Så det så, lørdag eller ei!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG KOS DEG MED ØYEBLIKKENE

 

 

Skal trekke en vinner litt senere!
Fortsatt mulighet å bli med HER INNE!

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg