Nye Sokker? -Strikkeoppskrift

Designet av  Kino Knits

 

En sokk er en sokk, eg bruker de hver dag og er i grunnen det eneste plagget eg virkelig bruker opp – Dvs sliter ut! Hvordan de ser ut og hvilken farge de er spiller egentlig ingen roller, så lenge de er ull havner de på beina mine. MEN! Det er alltid fargene eller en spesiell teknikk som gjør at eg faller pladask og ønsker meg minst 10 par med en gang! Sokkene over er den type sokk! Give them to me!!

 

 

 

Designet av  Kino Knits

 

Sett bort fra de fantastiske fargene i disse sokkene er det jo åpenbart den der I-Cord`n der eg ble forelsket i!
Om den er sydd på (tror ikkje det) eller strikket underveis er eg litt usikker på, men tror det sistnevnte der, pirrer strikkepinnene mine til å teste det ut. Skal ikkje mer til før eg egentlig “Plukker” en sokk fra hverandre bare
for å vite 🙂 Det nydeligste med sokkene er at inntekten fra oppskriften gikk til personer med Downs Syndrom.

Donations from the initial launch sales of these socks went to benefit Down Syndrome International
to give children with Down Syndrome around the world a rock-solid foundation.

 

 

ROCK SOLID
Bildene over
Str fra 15 til 24 cm lang fot

 

 

 

* * * *

 

 

Mandag….Ups! Flagget vårt henger jo ute ennå….! Hmmm Jaja det er jo ingen som vet om me feirer noe i dag hehe Uansett er det et balkongflagg så det går fint. I dag feirer me at det er Sol og Mandag 🙂 Er faktisk oppe på 2 sifret tall i, 13 grader, men det ER kaldt i vinden likevel…Det klør etter å få i hus litt blomster nå, satser på at litt er på plass i løpet av uka. Skal være sol til helga igjen, men temperaturene forblir fortsatt lave da…
Ko-Ko hvor blir den gode varmen av?

I går var eg nødt for å plukke inn litt fra den urtekrukka me har ute! Det nærmet seg kaos så nå har eg 3 buketter (Mynte, Sitron og Oregano) hengende til tørk i kjøkkenvinduet 🙂 Putta mynte og sitron i et par vannflasker
i kjøleskapet også, det er ganske digg med masse isbiter, eller bruke det til te 🙂
Den mynten setter utrolig mye smak!

Planer for dagen? Tja, eg satser og håper på at eg kommer meg på trening en tur, samtidig så er det bare 1 mnd til eg må ha alt klart til Tananger Dagene…1 mnd er ingenting når hodet er fult av ideér! Planen er å droppe innom Ikea en tur også før det, tenkte det kunne være gøy å ha noe gratis søtsaker som eg selvfølgelig skal lage…og da må eg ha noe å ha dette i, vet akkurat hva eg trenger 🙂 Vel vel, eg får nesten bare komme meg på beina
og ta sats! Dagen blir nok fin den! (Hvis noen vasker gulvene *ler*)

 

 

FINN PÅ NOE GØY!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg