Nytt fra Isabell Kraemer – Strikkeoppskrifter

Designet av Isabell Kramere

 

Isabell Kraemer er fortsatt en av mine favoritter selv om det er leeeenge siden eg har publisert noe fra henne…Selv om det er en favoritt kan man gå litt lei…Eg følte det ble mye likt i en periode, nesten som om det er var samme genser bare med en ny vri…Sikker mer forskjeller enn det, men uansett så ble eg litt lei. Sååå begynner det å poppe opp litt andre ting, ja som luer og mer sjal f.eks. Anyway, eg ble som sagt litt lei helt til dette sjalet
og toppen under poppet opp i feed`n min i går…Da var det bare: Disse må eg ha!!

Helst burde de vært ferdigstrikket i går, tenkte eg!

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Sjalet er strikket i lacetykkelse (350 m/50 gr) og med dobbel tråd, da blir det fingering tykkelse. Strikkefastheten er 17 m/29 row, ergo strikker du en prøvelapp med det garnet du vil bruke slik at dette sjalet blir “perfekt”!
Et stort og deilig sjal er ganske digg hele året, ja…selv midt på sommeren!

 

VIA CON ME
Bildene over
Str 200 cm X 82 cm

 

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Akkurat som alle andre topper og gensere fra Isabell starter også denne top/down, OF COURSE! Eg digger fasongen på hennes design, de passer supert til meg og eg vet ikkje hvor mye av garnet eg har som er myntet på et av hennes design….Det er ikkje få, kan du si! Nå har eg jo også oppgradert Holst Supersoft samlingen min
og har virkelig muligheten til å strikke meg opp til flere Ravello som er en av mine favoritter
ved siden av Aamu og Humulus 🙂

 

MIA CARA
Str fra 101 cm til 167 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er det en sånn “lissom” søndag…det er også Dag 17 siden hoppet/fallet mitt som knakk 3 ribben i ryggen…Formen er lik som den var da eg våknet sist søndag, det var det første døgnet hvor eg kjente bedring, nå venter eg på neste “trekk” som vil gjøre det enda litt bedre…3 uker er det mange som sider, dvs om 4 dager…
*Smører meg med tålmodighet*. Det er meldt flott vær i helga og eg håper på en flat tur!

Ellers i dag?? Endelig ei natt med komplett søvn, hvis eg ser bort fra at Milo (<—KATTA!) vekke meg litt etter at eg sovnet…Han tenkte at det kunne være greit å banke nabokatta rett uten for soveromsvinduet! Blir hyl og skrik av det, men etter at gutta tok seg av situasjonen roet det hele seg og eg sovnet igjen…Fikk meg ca 7 t på øyet
og skal ikkje klage på det. Tror faktisk eg starter med strikketøyet mitt og en serie, fant en ny en som eg ikkje har sett før! Eg holder på å se House for ørtene gang og trengte en pause…bruker pause på “All American” på Hbo 🙂

 

 

 

LAG DEG EN DEILIG FRIDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg