På jakt etter spesielle tøfler??

Designet av Cindy Pilon

 

Min Tøffel“karriere” startet med de enkleste av de enkleste, nemlig Lommetøfler! (<—Orginaloppskriften – Gratis og norsk) Etter hvert har det blitt mange varianter, den ene tøffere, stiligere enn den andre. Designeren her lover enkle tøfler som strikkes sømløse og i oppskriften er det instruksjon for hvordan du former de under toving 🙂
Så gøy! Her kan du altså imponere med tova tøfler som ser hakket mer avansert ut enn hva de eeegentlig er 🙂

 

SPRITE SLIPPERS
Bildet over
2 Damestørrelser
(Kan evn strekkes i tovebehandlingen)

 

 

 

 

 

Designet av Cindy Pilon

 

Trooo det eller ei, men også disse er strikket i et stykket uten søm. Magien skjer i tovinga, og ja,
du får instruksjoner i oppskriften på hva og hvordan du tover de riktig 🙂
Absolutt tøfler litt uten om det vanlige, men akk så tøffe da!

 

WRAPS
Damestørrels S – M – L

 

 

 

* * * *

 

Oj Oj! Søren meg godt sola skinner for eg måtte tidlig opp i dag! Skal av gårde om en times tid for å hente mor mi hos tannlegen. Været skal visst nok være ganske så bra i dag, dvs si SOOOL hele dagen! Dette er absolutt forenelig med mine planer utover dagen! Når eg har fått mor mi vel i hus med det hun måtte trenge skal eg freze ut til Sandnes en kjapp tur. Eg plukker med meg Dib på veien ut for han skal ENDELIG få ha kjøretime!! (Han skulle jo hatt oppkjøring 14.april!) Eg skal svinge innom Biltema å kjøpe sånne spraymalinger i diverse farger – som eg trenger selvfølgelig 🙂 De steinene som eg malte som humler vettu, ja de gikk det jo skeis med (se HER) –
Når eg tok de inn så tørket de jo, men eg la de i ei bøtte med vann og all maling sklei av av så nå er de klar for nye eventyr 🙂 Håper virkelig det funker slik eg tenker…Blir nok å springe inn og ut halve dagen for å grunne steiner
i det vide og breie. Tenkte eg skulle prøve å filme det på Snapchat utover dagen så kanskje det å male bier
og marihøner gjør det litt enklere for deg også? Jaaa….alle vil vel ha ei marihøne eller 2 i hagen? På terrassen?
Eller en sverm av humler!? Iiiiikkjeee sant! Ååå eg gleder meg! Gudene skal vite hva annet eg kan finne på å spraye!! Mine planer pleier noen ganger å bare “ta av”!

Anyway, nå må eg bare sitte her å lade litt for det er tidlig for meg å tute avgårde og det ble jo en noen amputert nattesøvn siden eg må tidlig opp. Sånn er det når man trenger medisiner som ikkje helt er forenelig med bilkjøring før etter X antall timer, men men en dag i ny og ne går det helt fint – Tar meg bare en kvil senere om eg blir segen 🙂 Men du?

 

 

KOS DEG! SPRING UT
OG GJØR NOE I SOLA!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg