Eg dreit meg ut…

 

Jajaja sånn kan det gå gitt….Du husker nok DISSE FINE HUMLENE eg ble ferdig med på onsdag? Iiikkjee sant! Satte de ut på terrassen onsdag kveld og de var sååå fine vettu…Vel slik som dette så de ut torsdag morgen, etter ei natt med masse regn…Akkurat “passe” drukna humler kan du si, malingen har bare sklidd rett av steinene!!

 

 

 


Tja, litt dradd i maska gjerne?

 

 


Snakk om se ut som et takras…

 

 

 

På denne store humla her er malinga akkurat som en “grøt” som eg kan gni den ut over alt…

 

 

 

 

 

Å ja, som du ser av produktbeskrivelsen så kan man absolutt bruke malingen på stein, den tåler også å bli vasket….MEN, eg skulle jo lakket de før eg satte de ut i møkkaværet! Eg VISSTE det også, hadde jo tross alt kjøpt ei flaske med lakk, ene alene basert på steinen eg skulle male…FORBASKA gullfiskhukommelse…eller? Dette går vel muligens inn under langtidsminnet mitt…Uansett, eg dreit på draget kan du trygt si…

 

 

 

 

Vel vel, de var sååå fine vettu! Nå kan eg bare ta de inn, legge de i vasken og bare børste av malinga. Når iveren kommer ramlene i hodet neste gang skal eg male de på nytt! Eg brukte pille men 3 dager på å grunne de skikkelig i gult så dette er jo ikkje gjort i ei håndvenning. Jaja sånn kan det gå, heldigvis skjer det ikkje ofte. Eg har mer enn nok maling så sånn sett er det ikkje så farlig, men ja, det er ganske demotiverende for å si det sånn!

 

 

I dag har eg viet Aamu all min oppmerksomhet mens eg har sittet å sett på Lost! Er ikkje helt i form kan du si *humrer* Føler meg rimelig forslått og ØM! I dag har merket at eg har veldig vondt bak på venstre overarm (ca der triceps er), noe bevegelser er nesten umulig å gjøre og eg har en litt sånn kvalmen fornemmelse i armen…På en måte. Fingrene som havnet under kneet i fallet er tydelig blitt skvist skikkelig *ler litt igjen* De er hovne og blå, me eg kan bevege de, er bare veldig veldig ømme. Knærene føles som skikkelig sår og det vondt å ta på, ja det er nesten så kosebuksa gjør vondt, meeeen, nå kan det jo bare bli bedre 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei noe øm og støl Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Åååå de var jo så nydelige, jeg og vil ha. Tror jeg må endre stillingsbeskrivelsen til assistentene, eller sende gubben på malekurs. De var såååå fine 💜

      1. Ja du får bare sette de i sving, er ikkje så vanskelig, tar bare litt tid – Spesielt om man driter seg ut slik som meg hahaha Du kunne jo bedt om en KreativitetsAssistent 🙂 Me burde alle hatt det, ja ei eller en som kunne puffe oss i riktig retning når det kommer til kreative utløp 🙂 DET alene kunne løst mange verdensproblem, eg er ganske sikkert på det 🙂 Sendt lillegutt ut på jakt etter fine steiner og gubben kan svingen innen Panduro eller noe 🙂 TENK hvor gøy det kunne blitt rundt kjøkkenbordet!? Eg er sikker på at du hadde fått deg en god latter eller flere 🙂 KOS deg masse og ha en flott lørdag 🙂

Siste innlegg