På tide å KOoOSE seg! Er du med?

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Endelig! Resten av dagen er min, og da mener eg bare min! Me har vært ute å rallet, eg har fått i meg litt mat, kjøpt det eg trenger (for å kose meg), vært på posten å hentet nødvendige pakker, hatt meg en lang dusj
og tatt på meg pysjen (KoseUniform) – Nå blir det kos —> ME-TIME 🙂

Pakken min fra Rito Garn & Hobby kom i går, men eg orket ikkje gå ut en gang til i regnet så eg hentet den i dag! Ååå for en deilig pakke – Som vanlig! Du husker nok at eg fikk Denne Pakken i forrige uke og var slettes ikkje fornøyd med fargene? Garnet endte opp som premier i en Give Away og 2 fornøyde damer kom å hentet seg hver sin pose 🙂 Lynkjapt fikk eg ordnet meg et lignende stoffgarn, men i det garnet kunne eg velge meg
fargen på bildet og faktisk få den fargen!

 

 

 

 

Infinity Hearts Ribbon er en god del mindre nøster, 250 gr
og 120 m – De andre som eg ga bort er på ca 1 kg og 120 m, altså en god del tjukkere 🙂 Egentlig tror eg kanskje eg liker dette best? Eg er jo ikkje noe særlig glad i å hekle/strikke av staur
og da er nok disse nye bedre på den fronten 🙂

Akkurat i dette garnet fant eg ikkje helt de petrol/turkisfargene eg ønsket, men hva gjør vel det??
Eg fant svart og flere gråtoner så da skal det i allefall bli noe til stua og såååå….

 

 

 

 

…Ta-Taaaa! Disse fargene passer jo veldig bra sammen med DETTE som også skal pryde kjøkkenet etter hvert! Åååå du veit, eg ser jo for meg lekre håndklæææær, vaskekluter, garantert en gjeng med grytekluter, kanskje noen “skåler”, ja eg vurderer også knyte noe makramé greier i noe av det svarte garnet for før eller siden må eg henge opp løken!! Iiiikkjeee sant!?? Jadda, vær du sikker, etter hvert popper det nok opp den ene tingen etter den andre her på bloggen! Kjenner bare at samvittigheten gnager for de 2 deilige genserene som ligger her
i kurven….På en måte kan eg jo si….Takk og pris for Covid19….Da er det BEST å holde seg hjemme
og DAAA er det helt perfekt å ha masse forskjellig å potle med 🙂

 

 

 

 

Her ser du forskjellen: Rødt = Infinity Hearts Ribbon
Isblått = Infinity Hearts Dahlia

Satt å kikket litt nå, flere har ytret ønsker om å f.eks hekle ei katteseng eller større kurver,
da syns eg DETTE GARNET ser supert ut! 🙂

 

 

 

 

Herlig når man også får tilsendt ei skikkelig god heklenål! I alle år har eg sverget til Clover og det ble intet unntak denne gangen heller 🙂 Heklenåla finner du HER INNE ♥ Gleder meg til å sprette nøstene og sette i gang!

 

 

 

 

I forbifarten mens eg ryddet og styrte litt fikk eg lagt på de siste perlene! Nå skal dette forholdsvis store perleriet (60 cm X 30 cm) få ligge å ventet til eg har mannet meg opp til å stryke det! Eg syns det er litt sånn mareritt
å stryke store plater og en ting er sikkert; Eg BØR være alene *ler*

 

 

 

 

Som sagt, eg har ryddet/vasket spisebordet og er klar for nye eventyr! Dette blir spennende!! Woop Woop! Eg vet hva eg vil lage, men OM eg fixer det, ja det er en helt annen ting…Det er mange år siden sist hvis eg ser bort fra det mislykka møtet med terracottaleira for noen år siden. Leiren som ligger på bordet å venter kjennes myk og god ut så eg er full av optimisme!! Ipad`n må være med meg for eg har begynt å følge “synderen” for at eg gikk til innkjøp av 3 kg leire! Eg må nemlig se gjennom filmen hennes noen ganger for å bare SEEE hva eg skal gjøre. Dette er slettes ikkje vanskelig og det er umulig å gjøre feil, men likevel. Når eg har noe å vise til av leira skal eg legge ut linker til inspirasjonskilden min! Førr ei dame!

Men du? Husk at selv om muligens mye (alt?) kjennes trått og tungt,
slipper du ut litt kreativitet og koser deg kan dagen faktisk bli ganske mye bedre!

 

 

HA EN NYDELIG KWELL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Er det rett at du etterlyste metallkorger til å henge i kjøkkentaket? Eg googla etter noe annet til kjøkkenet, da dukka det opp nettbutikker som selger korger og diverse. Holme og Cottage, LandRomAntikk, Bakeren og Kokken, Caravan. Lykke til.

      1. Ja! 🙂 Eg har googlet og leita, men eg fant kun 1 i en butikk (husker ikkje helt hvilken), men endten så var det slik at de ikkje sendte til Norge, eller så var det uansvarlig fordi frakten var for høy. Tenker eg tar meg en tur rundt på Fretex og ser om eg finner en 🙂

Siste innlegg