På tide å strikke litt…

Reklame | Rito Hobby

 

Å ja, det begynner virkelig å bli en stund siden eg strikket….ikkje minst strikket noe ferdig! Husker faktisk ikkje hva eg strikket sist? Gjør du? For en stund siden fikk eg tilsendt et par Prosjektpakker fra Rito Hobby med spørsmål om eg kunne strikke inneholdet, sier da ikkje nei til en Søt Bunny og noen Tøffe kaktuser, men så har det bare blitt utsatt pga av alt det andre… Nå er jo dagene mine fritt frem her på Hobbyrommet så eg kan gjøre hva eg vil….derfor kjøpte eg 2 kg leire i natt…Må virkelig få opp farten, i det minste strikke ferdig denne Bunny`n, helst før leira ramler ned i postkassa 🙂 Er veldig svak for garnet den er strikket i…sukk

Siden me nå likevel er innom Stone Washed fra Scheepjessukk…sååå mange fine farger…Må eg bare tipse deg om noe som eg selv har veldig lyst på: Hvis du til stadighet leter etter det ultimate prosjektet uten helt å vite hva det er så bør du unne deg Denne Eska!! Du får også Stone Washed i ei slik eske, bare med færre farger. Har sett en del tepper som er strikket/heklet i dette garnet og A L L E fargene er tatt i bruk! Det er ganske utrolig og en stor oppgave i seg selv, men hekkan for noen tepper! Et annet tips: Lag deg en julekalender (Ja eg vet det er juni, men i hobbyverden er det jaggu ikkje lenge til jul…bare nevner det) f.eks pakk inn 4-5 nøster og heng opp på hver dag! *Drømmekalender*

 

 

 

Skravlet meg litt bort der, tilbake til denne bunny`n; En figur som dette er enkelt om du er en nybegynner i strikking, slettes ikkje noe komplisert, frem og tilbake X 2, sy sammen, strikke hodet og VOLÁ: En Bunny! Målet mitt er å få denne ferdig innen helga! Om du ikkje trenger en bunny selv er dette en koselig barselgave f.eks, mye mulig at min får bo her på Hobbyrommet sammen med de andre figurene mine. Det er forresten mange andre slike STRIKKE KIT, ja et kit som dette kan jo også være en gave til noen 🙂 Det er helt innafor å starte å samle smågaver både til en venninnekalender og ikkje minst til å legge under treet allerede nå 🙂

 

 

 

 

Siden eg allerede nå har nevnet jula opp til flere ganger kan jo også tipse om at eg fortsatt har en del slike maskemakører, siden de var med på marked i helgen er de kommet frem i lyset 🙂 Eg har de både med ring og med karabinkrok. Solgte en del av disse før jul, siden det nå er sommer har eg satt ned prisen; 40 pr stk. Har laget hver enkel for hånd i Cernit leire, mye dill her ja 🙂 Har hatt planer om å lage noen “Hverdags”markører i Cernit også, men du vet: Tiden flyr! Send meg en melding/mail om du trenger en eller flere *humrer*

Dagens planer? Vaske OG rydde Hobbyrommet! Skulle egentlig startet på dette i går,
men da var eg alt for opptatt med TikTok Middagen!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg