På tide med et nytt sjal?

Designet av Melanie Berg

 

Selv med en del mønster føler eg dette er et lettstrikka sjal; Halvtjukk strikkepinne og garn, masse hull som forøvrig er gøy å strikke – Før du vet ordet av det så har du et nytt og lekkert sjal 😀 I og med at garnet som er brukt er ganske tjukt, ca 65 m/ 50 gr, hadde eg valgt f.eks Alpakka – Eller kanskje kasmir? I mye annet garn kan et sjal i denne tykkelsen fort bli “stivt” eller vanskelig å surre rundt seg.

 

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Er du på jakt etter et nytt skal er absolutt Melanie Berg en designer du sjekker ut,
vet at eg som regel starter inne hos henne 🙂

 

CATCH MY FALL
Bildene over
Str 218 cm X 60 cm

 

Bare for det ikkje skal være noen tvil; Dette er ikkje Reklame

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tro hvordan denne uka blir da? Observerer at tommelen fortsatt er ganske vondt, men likevel betydelig bedre enn før antibiotikaen…Har 2 dager igjen da, så eg håper den kommer seg i mål…..“Kjenner” på magen og ser det på “trøtthetsskalaen” at eg knasker antibiotika 4 ganger om dagen *Gjesper*

Planer for dagen? Hmm me skal visst ut å kjøpe noe kule`greier til bilen, om eg ikkje klarer å vri meg unna så tar eg en tur på Stoff&Stil i mens….venter på påfyll av dubbeditter, men eg må inni mellom fylle på med ting fra butikk når eg ikkje gidder vente. Har blitt flere vaianter av Maskemarkører og nå nærmer eg meg vel 30 forskjellige serier, kjekt å ha litt å velge blant vil eg tro. Noen elsker katter, ante forguder ugla osv 😀 Siden begge søstrene min tar turen til mor mi i dag drøyer eg det til morgen, kan fort bli for mye – Håper me vet noe mer i løpet av uka om hva som skjer fremover.

 

 

HA EN FLOTTERS
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Dette var virkelig et lekkert sjal👍

      Og ellers så krysser jeg alt som krysses kan for din mor🥰

    2. Så fint det sjalet er da 😀 (men ligger milevis over det jeg får til haha) Krysser labbene og håper fingeren din blir bra fort. Stoff og stil ja, det er en fin butikk. Har vært der en gang bare men jammen likte jeg meg 😀 Ha en super kveld <3

      1. Liker også butikken godt, sååå mye flotte stoff…Drømmer om alt eg burde ha sydd om eg hadde vært venner med symaskinen…*ler* De har en del smykkedill så eg må alltid plukke med meg noe mens eg venter på “løpende” pakkelevering fra Aliexpress hehe

    3. Så du er ikke venner med symaskinen du heller? Sist jeg prøvde å sy ble vi skikkelig uvenner, nesten at jeg kasta hele maskina ut verandadøra og en etasje ned, det er ikke tull engang. Jaa de har så mye spennende som trigger de kreative genene 😀

Siste innlegg