Påfyll av det beste….og det meste!

Reklame | Rito Hobby

 

Det var lett å se at eg har perlet mye i det siste så det var herlig å få litt påfyll! Hentet pakke fra Rito Hobby på posten i dag og det var rett hjem å fylle opp alle glassene – Stablet resten i lagerskuffen. Nå er det bare å perle
i vei, spekulerer om eg skal lage noe stort til jul? Hmm noe stort ute på murveggen? Nå har eg pyntet til jul med Hama perler ute 2 år på rad:
2020 og 2021Hva skal eg finne på i år tro?
Mulig naboene blir skuffet om det er det samme året etter Ho Ho!

 

Alt eg trenger av Hama Perler og tilbehør får eg fra Rito Hobby
og de har som eg har sagt før: ALT du trenger! 

 

Har du planer om store ting, eller mange ting til jul er
det helt innafor å få perler i hus nå 🙂

 

 

 

 

Et massivt påfyll ute på terrassen ble det også i dag, følte på et tidspunkt eg dro med meg hele Selvåg Gartneri hjem! *ler* Deilig å få det gjort, aldri før vært så sent ute, men været kan man ikkje gjøre noe med. I dag er det sommer, i morgen er det tilbake til 14 gr og regn…ut uka…Jadda

 

 

 

 

Må nesten bare nyte kwellen i dag…
det kommer skikkelig tunge skyer fra øst…! Torden??

 

 

 

 

Eg bare måtte! Utsikten er best på dager som denne!

 

 

 

 

Var jo nede på posten i 17 å hentet Rito pakken og da svingte eg innom Nille en kjapp tur…Der var jammen vasen eg har sett på siden den kom inn…da kostet den 599!!! I dag? 100 kr – Salg er gøy! Ergo bare måtte eg svinge innom MesterGrønn på vei ut, liljer er noe av det fineste eg vet ♥

 

 

 

 

Nå har eg OMSIDER kommet meg inn på Hobbyrommet og her venter mye kos;
Bla montering av makører og utforming av flere 🙂

 

 

 

 

Før du tror noe annet; Dette ER en katt! Ikkje en gris…Når den er stekt skal eg fjonge den opp med værhår og litt “sminke”…den neste katten blir lys grønn eller blå, da bør det jo ikkje være tvil om hva det er?
Denne og makørene er laget i
Cernit 🙂

I dag har eg vært mer enn god og morgendagen forventes å bli støl derfor satser eg på regn (Sa eg det høyt??) sånn at eg kan gjemme meg her på Hobbyrommet 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg