Paradise Hotel OKKUPERER Topplista!

 

Det er veldig sjeldent at eg gidder henge meg opp i hvem som ligger helt i toppsjiktet på Topplista og har i grunnen vært kjempefornøyd (stolt!?) av å ha ligget blant de 20 beste (noe eg nå har gjort i over 1 år nå), eg skriver jo tross alt “bare” en strikkeblogg! MEN JA!!! Eg reagerer når det PLUTSELIG deiser inn en hel gjeng med Paradis Hotel deltagere og setter seg galant godt til rette i Toppen! Det resulterer jo både i at eg og andre ramler hardt og brutalt nedover lista. Det som forundrer meg er at innleggene til disse “nye” er jo så “matfattige” at det stort sett grenser til hinsides og av den grunn skjønner eg ikkje at de fyker til toppen??

Mulig eg nå høres ut som ei middelaldrende sutrekjerring, kanskje eg er det? Om eg er sjalu? Nei, her trengs det ikkje å viftes med det kortet foran nesa min 🙂 Eg mener, eg er jo 48, fortsatt 25 i hodet og hjertet, men eg er absolutt stødig på meg selv. Men helt ærlig syns eg det er for enkelt; Kle av deg, drikk deg full, ha sex på Tv, oppfør deg sjokkerende og rett og slett gi faen så havner du på toppen og sponsorene kaster monitas etter deg! ALVORLIG TALT! Dette er da slettes ikkje forbilder man ønsker unger fra 10 års alderen skal se opp til? Seriøst?

Det er jo i grunnen ikkje rart egentlig at folk flest himler med øynene når man sier at man skriver blogg! Det blir jo assosiert med lettkledde mennesker, clickbait og egentlig bare en skikkelig useriøs lapskaus!
Blir jo bare verre og verre må eg si.

 

Eg kan vel UMULIG være alene som reagerer på dette??

 

Tror bare eg strikker litt til eg og venter på at folk generelt skal komme til sans og samling.

 

 

 

HA EN FORTSATT
FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei MATT Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. har tenkt på det der i lang tid. Er jo nesten bare paradise deltakere som er på topplisten. Er jo nesten en selvfølge at deltakerne lager blogg for å bli poppis haha !

      1. Eg skjønner jo at de må “smi mens jernet er varmt”, men nå er det blitt noe for mye syns eg. De bruker neste alle sammen de samme Overskriftene om igjen og om igjen og i allefall 90% er clickbait og det er ingenting i de bloggene som kan “gi” noen noe. Veldig mye håpløst etter min mening. En ting er bombesikkert, det finnes så mange flotte og bra blogger som heller burde ligget på toppen 🙂

    2. Jeg reagerer på det, men er ikke overrasket. Jeg er fortsatt ganske ny i bloggverdenen, men såpass har jeg fått med meg, at sunne holdninger og sunne verdier ikke trumfer kropp og tabloid. Jeg har valgt å ikke gi det så mye oppmerksomhet, og heller videreutviklet min blogg med mål om å være et godt forbilde. og hvem vet, plutselig kan den motivere eller inspirere en ung bloggerspire til å velge sunt innhold framfor lesertall. Jeg tar kontakt med deg på facebook.

    3. Jeg klikker ikke på dem, ser ikke på den serien heller. I går leste jeg en artikkel på nettet om at det er flere narsissister blant seerne av realityserier enn blant seere av andre programmer, så jeg tenkte at ok, sikkert flere blant deltakerne også. 🤣

      Skal jeg være ærlig, så holder jeg meg stort sett unna alle helt der oppe. Jeg vil ha “blandet drops”. Det er jo alle de andre nedover som har det, pluss dem som er inn og ut fra den listen, og noen er alltid utenfor, men de er fine likevel. Smått, men godt.

      1. Vil vel tro at for å kunne bli med på PH er du nesten nødt for å være narsissist for mer selvopptatt enn det de er finnes strengt tatt ikkje! hehe Det som er synd er at det sitter VELDIG mange unge som både er innesluttet og sliter med dårlig selvbildet og blir bare enda mer uttafor av slike program fordi de vet med seg selv at de vil aldri bli god nok hvis det er idealet! (Ja, for mange unge er PH deltagere ikoner og noe mange ønsker å bli!)

    4. Sånn har det vært lenge, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor🙄 Nå har jeg aldri sett på Paradise, og jeg leser ikke bloggene deres heller, så mulig det er derfor jeg ikke forstår den store hypen med paradise-deltakere😅

      Det er så mange flinke bloggere der ute som ikke blir lagt merke til, og denne paradise-lista hjelper ikke noe særlig på publisiteten til de som faktisk har noe bra å komme med😩

      Noen av dem er nok flinke, er ikke det jeg sier. Men man trenger bare å ha vært i Mexico for å få publisitet, noe som er litt rart

      1. Det eneste eg for så vidt har sett av PH er det som kommer i ReklameBolkene på tv og det er i grunnen mer enn nok. Har vært innom noen av bloggene av og til og spesielt nå måtte eg inn å sjekke hva som skjer, mye av det er så “tragisk” innhold og det burde ikkje vært holdbart til kunne ligge på topplista, men det er jo helt tydelig at de skaper nysgjerrighet – der av mange klikk. (Men, bloggere har jo også før blitt tatt i å arrangere fake klikk så sikker kan man aldri bli)

    5. Synes det er relativt usmakelig å sende sex på tv… og dette smeller nå fra ei på 22.. Jeg har aldri sett en episode av Paradise i mitt liv og ser heller ikke grunnen til det. Skikkelig teit og dustete konkurranse.

Siste innlegg