Påske Konkurranse – Flotte Strikkepakker i premie

 

Akkurat som lovet kommer nå de deilige pakkene eg skravlet om 🙂 Nå blir det Påskekonkurranse!! Woop Woop!! Eg mener; Hvem liker vel ikke Kvikk Lunsj og Solo!?? Det er jo nesten det helligste som finnes til påske, eller bare en flott fjelltur! Mmm et par Kvikk Lunsj i sekken er nok til å lokke den…!!!…til toppen 🙂 *ler*

Bare litt “greit å vite” info først: Når eg poster dette innlegget kommer eg til å sette moderering på kommentarene. Dvs at når du har postet en kommentar kan du ikke se den, eg må godkjenne den først. Dette kommer eg ikke til å gjøre før konkurransen er over. (Kommentarer på andre innlegg godkjenner eg fortløpende) Hvorfor? Jo, fordi den neste som skriver kommentar ikke skal kopiere dine svar + at eg får et par extra klikk – Kan jo like godt være ærlig, tenker eg 🙂 Det er jo gøy å tenke litt selv, eller bare bruke jukselinken hehe Fritt frem og opp til deg selv,
er du en gambler? Vel da er det bare å kjøre på!

 

 

 

 

Eg har kjøpt 6 strikkepakker fra Hillesvåg, altså intet spons denne gangen heller, men eg skal ha halvparten selv hehe Kjekt å ha, tenker eg. Godt å ha noe på lur evn til en annen gang. Det du kan vinne er enten;
Kvikk Lunsj Sokkepakke, Kvikk Lunsj Luepakke eller Solo Lua 🙂 Helt perfekt til påske altså! For at du skal rekke å bli ferdig før påske skal eg trekke 3 heldige vinnere på selveste Kongen sin bursdag;
Onsdag 21.februar!
Eg er sikker på at også hans majestet setter pris på ei stripe Kvikk Lunsj når han er på tur 🙂

Nevner også samtidig at svar som blir postet på Facebook ikke regnes med,
svar under dette innlegget så går det fint.

 

 

 

Da starte me! Er du klar?

 

 

Spørsmål Nr 1

Storesøs har ofte med en Kvikk Lunsj i sekken og eg koset meg med ei stripe på en flott tur i fjor.
Det var tidlig vår, men føltes som en sommerdag! Hvor var me på tur? Hvis du ikke har snøringa
så kan du jukse å sjekke ut DENNE LINKEN 🙂

 

Spørsmål Nr 2
Ine og eg gikk fra Tungenes til Ogna langs heeele jærkysten i løpet av sommeren/høsten i fjor. Hvor mange km gikk me totalt på det strekket? Trenger du jukselink finner du svaret HER!

 

 

Spørsmål Nr 3
Hva heter den aller første fjelltoppen søs fikk meg opp på?
Me gikk maaange topper i fjor, men navnet på den første finner du HER! (Ja, det er lov å jukse!)

 

 

SÅNN! Da ønsker eg bare lykke til! Gleder meg til å se om mange trenger å jukse hehe Selv om du ikkje kan strikke kan du bli med, vinner du finner du noen du kjenner som kan strikke! Easy Fix!

 

 

 

 

HA EN FIN-FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

93 kommentarer
    1. 1. du var på Solastranden😀. 2. dere gikk 123,11km😀. 3. den første fjelltoppen var Steinfjellet😀

    2. Hei! Dette høres fantastisk gøy ut! Er nok ei som må jukse, og lese meg fram på spørsmål her! Men det går jo fint når det er så kjekt å lese bloggen din!! Nr 3 var gode tips til hvor ein må gå når ein er på de kanter 👍👏 fantastisk utsikt.
      1: Solastranden
      2: 123,11 km
      3: Steinfjellet

    3. Skikkelig flotte gaver😍 Her e mine svar;
      1. Solatranda
      2. 123,11
      3. Steinfjellet
      Håper du fortsetter å legge ut innlegg om de fine turene du går. Veldig inspirerende for oss som leser bloggen din! 🥰

    4. Svarene blir vel kanskje sånn her:
      1. Solastranden
      2. 123.11 km
      3. steinfjellet.

    5. Kjekke premier 🤩
      Svar på spørsmålene er:
      1. Solastranden
      2. 123,11 km.
      3. Steinfjellet.
      😎

    6. Solstranden
      123,11 km
      Steinfjellet

      Ha en fin uke!
      Har strikket Kvikk lunsj lue tidligere og den ble veldig fin.

    7. Mine svar på spørsmåla (med juksing!😂)
      1.Solastranden
      2. 100 km
      3.Steinfjellet

      Vennleg helsing
      Mona Beathe 🙂

    8. Oj, så gøy!
      Spørsmål 1: Solastranda
      Spørsmål 2:123,11 km
      Spørsmål 3:Steinfjellet

    9. spørsmål 1 Solastranden. Her var jeg for første gang i sommer
      spørsmål 2 totalt 123,11 km
      spørsmål 3 Første fjelltopp Steinfjellet

      måtte jukse, selv om jeg er inne og leser flere ganger i uken.

    10. Så herlig med konkurranse hvor vi kan “jukse” litt. Da kan man jo nyte flotte bilder fra turer en gang til.
      Nr.1) Solastranda
      Nr,2) 123 km. Artig tall forresten
      Nr.3) Steinfjellet

    11. 1 Solastranden
      2 123,11
      3 Usikker utfra det du skriver, men tror Steinsfjellet er det høyeste. Eller Vedafjellet 😉

    12. Du var på solastranda på tur og den er 123,11 km. Din første fjelltopp var steinfjellet! 🙂 japp æ juksa pg du fikk noen ekstra klikk 🥰
      Æ krysser fingrene for solo-lua, sia
      Søskenbarnet mitt strikker en knallgul linteim genser til meg, til påske!
      Ha en finfin kveld!

    13. Hei 😊

      Selv Ingrid Espelid jukset litt innimellom 😊 og for oss som ikke er lokalkjente så er det fint at du guider oss langs strendene sør for Boknafjorden

      1. Solastranden
      2. 123, 11 km 👏🏻👏🏻👏🏻 Godt jobba
      3. Steinfjellet

      Tvi tvi takk fordi tar deg tid til disse give awayene

    14. 1. Dere var på Solastranden
      2. Dere gikk 123,11 km
      3. Din første topp var Steinfjellet

      Har lenge hatt planer om å bevege meg mer her også. Blir alltid utsatt, så sliter når jakta begynner 🥺 Spørs om jeg bare må ta meg i nakken å komme meg på en topp når våren er kommet 😊

    15. Flotte strikkepakken til påske😃🐣
      1. Solastranden
      2.123,11km
      3.Steinfjellet

    16. Hei. jeg prøver lykken! Så flotte premier!
      1. Solastranden
      2. 123,11 km
      3. Steinfjellet

    17. Haha… måtte inn å lesa på alle tre postene eg 🫣
      1. Solastrando
      2. 123,11km
      3. Steinfjellet
      Spreking, du har jammen nokre mil i beina. Og flotte premier har du kjøpt til denne quizen, heldige dei som vert trekt ut 😊

    18. 1: Solastranda
      2: 123,11 km
      3: Steinfjellet

      Og ja, jeg har juksa.🤗😂 Leser dine innlegg, men må innrømme at jeg ikke er god på å huske stedsnavn,men bildene du poster fra turene dine husker jeg. Spesielt de fra strender. Jeg savner å bo ved kysten 😍
      Da er det bare å krysse fingrene for at det bli litt kvikk lunch eller solo til påske ☺️🐥🐣

    19. Du var på Solastanden og uten vind, noe som er svært sjelden.
      Dere gikk 123.11 km langs vår fantastiske Jærkysten, unik.
      Første fjelltopp: Steinfjellet.
      Supert at du la ut lenken til turistforeningen,. Må innrømme at vi bare har vært på Dalsnuten. Har nå fått nye drømmeturer, må være realistisk når man er ufør.

    20. Ikkje liker eg KvikkLunch, ikkje har eg strikka sidan eg gjekk på ungdomsskulen, og Solo hue har eg 🤣.
      Juksa måtte eg og, sidan eg ikkje har vore så mykje inne på bloggen din 😜, men når eg fyrst har lese innlegga, kan eg like godt hive meg på.
      1. Solastranda.
      2. 123,11 km.
      3. Steinfjellet.
      PS: Det var mest så eg sakna fjella i Sandnes og Gjesdal då eg las om fjellturane dykkar 😊.

    21. Du var på mange flotte turar i fjor, mange flotte bilder å sjå på bloggen din! Du nytte ei stripe Kvikk Lunsj på Solastranden, dåke gjekk 123,11 km langs kysten og det første fjellet du nådde toppen på var Steinfjellet 🙂

    22. 1. Solastranden. 2. 123,11km. 3. Steinfjellet. Håper nå å vinne en flott premie før påske.😊🐣

    23. Så kjekt med konkurranse ! Men måtte nok jukse….. Du har jo vore på enormt mange turer, så det var ikkje lett å hugsa!

      Sp. 1 Solastranden

      Sp. 2. Heile 123, 11 km!

      Sp. 3. Fyrste fjelltopp var Steinfjellet! Flinke Søs som fekk deg med!

    24. 1. Solastranden 2. 123,11km 3.Steinfjellet . Dette er svarene ,kjempe flotte premier.ønsker deg en fin dag videre.🙂

    25. Ååååååå, så spennende! Jeg melder meg på denne:
      1: du og Storesøs var på fantastiske Solastranden
      2: Dere gikk utrolige 123,11km!
      3: Storesøs fikk deg opp på Steinfjellet

      PS: jeg innrømmer det, jeg måtte jukse! 😂 Men det er mest fordi jeg har elendig hukommelse… Krysser uansett fingrene 😉

    26. Halloen. Her kommer svar på de tre spørsmål . 1: Solastranden. 2: 123,11 km. 3: Steinfjellet Så er det bare å håpe at man blir en av heldige. Ønske deg en flott dag.

    27. For en flott konkurranse.
      Solastranden er første bilde fra.
      Du gikk 123,11 km.
      Steinfjellet var din første fjelltopp.
      Nå håper jeg at jeg svarte riktig😁

    28. nr. 1 må jo da ha vært solastranden, nr. 2 var 123.11 km og nr.3 var Steinfjellet.
      Kvikklunsjsdesigner er knæsj og hadde vært artig å vinne😍HA ei riktig god påske når den tid kommer.
      Hilsen Kristin i Fredrikstad

    29. 1. Solstranden (som bare ser helt fortyllende ut husker jeg da jeg leste innlegget)
      2. 123 km mener jeg det var
      3. Steinfjellet var vel det mener jeg å huske.

      Så gøy med konkurranse da.

    30. 🐥Så morsomt med en påskekonkurranse🎉😊

      Svarene er:
      1. Dere var på Solastranden
      2. Dere gikk 123,11 km
      3. Din aller første fjelltopp heter Steinfjellet.
      Må innrømme at jeg brukte alle jukselenkene😁 Håper jeg ikke har bommet fullstendig.

      Ønsker deg en riktig god påske, når den tid kommer🐣

    31. Spørsmål 1:Solastranden
      Spørsmål 2: 123 km
      Spørsmål 3: Steinfjellet

      Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg kvikklunsj lua

      Hilsen Gunn Jensen

    32. Hei🤗
      Du er no unik som laga gøy for oss lesere
      1 Solastranda
      2 123.11 km
      3 Steinfjellet

    33. Så kjekt med konkurranse. Her er mine svar:
      1) solastranden
      2) 123,11 km
      3) steinfjellet

    34. jukset bare bittelitt,så da blir det nr.1 Solastranden nr.2 123,11 km ( kjempelangt) nr3.Steinfjellet.Sånn,da får jeg krysse fingrene,bestille flott påskevær og fortsette med strikkingen.Ha en fin kveld🙂🙂🙂

    35. Svar på spørsmål nr1. Solastranden
      Svar på spørsmål nr2. 123,11 km.
      Svar på spørsmål nr3. Steinfjellet.
      Du har en sprek dame🙂

    36. Spørsmål 1: Solastranden
      Spørsmål 2: 123,11 km
      Spørsmål 3: Steinfjellet

    37. Spørsmål 1.Dere kosa dere på Solastranda, spørsmål 2.dere gikk 123 km langs Jærkysten,Spørsmål 3.Første fjelltoppen er Steinfjellet.

    38. Åh, Kvikk lunsj er best på tur! 😀 Og så fine turer du har vært på! Nydelige bilder! 😍

      svarene på spørsmål er Solastranda, 123,11 km(!) og Steinfjellet

    39. Hei! Så generøs du er med å ha konkurranser! Jeg har jukset meg frem til følgende svar: På spørsmål nr 1 var derer på Solastrand. Den levde opp til navnet sitt den dagen med nydelig SOL. På spørsmål 2 er svaret 123 km pluss110 meter om man skal skrive helt rett. På spørsmål tre var Steinfjellet den første toppen dere gikk på. Veldig gøy å følge turutviklingen din. God helg! Klem fra Birgitte

    40. Hei! Artig konkuranse😆
      Svar nr 1.Solastranda
      Svar nr 2.123,11 km
      Svar nr 3.Steinfjellet.

    41. Spm 1: Solastranden
      Spm 2: 123.11km
      Spm 3: Steinfjellet

      Kjekt å ofte havne inn på bloggen din når jeg søker etter noe på Google 😁

    42. Hei så kjekt med giveaway. Du e god som gjør det og heldige e de som vinne.

      Spm 1 svar; Solastraen
      Spm 2 svar; 123,11 km ( godt jobba)
      Spm 3 svar; Stein fjellet( så flink)

      Nå e d bare å håpe på at en vinne

    43. 1. solstranda. 2 123.11 km. 3 steinfjellet. Koselig med konkurranse, håper jeg vinner litt godsaker til føttene..har tross alt bursdag den 20 feb, hele 38 år😆 følger bloggen jevnt og trutt, stadig inspirert😊

    44. Konkurranse er gøy, spesielt når premiene er SÅ utrolig lokkende 🥳❤️
      Mine svar:
      1. strandvandring på Solastranda.
      Forøvrig et fantastisk sted 🙌

      2. 123,11 imponerende km langs Jærkysten ☺️

      3. Steinfjellet som er 749 m.o.h
      Bra jobbet 💪🏻

      Tusen takk for ditt bidrag for å gjøre verden og dagen hakket bedre 😍

    45. 1 – Solastranda
      2 – 123,11
      3 – Steinfjellet

      God påske når den tid kommer🐥🐥🐥

    46. Spørsmål 1 Solastranden
      Spørsmål 2 123,11 km
      Spørsmål 3 Steinfjellet ,3 topper.

    47. Hjelpes! Er det ingen som har lagt igjen kommentarer? 1 Solastrand 2. 123 km pluss 110 meter og 3.Steinfjellet. Du verden så flinke dere er!

    48. Så kjekt for strikkere. Du er veldig gavmild. Lykke til alle sammen. Æ kommer ikke til å være med i konkurransen, har så mange andre småprosjekter på gang. 😂

    49. Å, så spennende konkurranse. Jeg har så lyst å strikke Kvikk lunsj sokker 🙂

      Om jeg har lest rett, så er svarende på spørsmålene som følger:

      1) Dere var på tur på Solastranden (den salaten så veldig god ut)
      2) I følge klokka di gikk dere 9,97 km
      3) Steinfjellet var den første fjelltoppen du var på

    50. Inspirerende å se alle turene du har gått.

      1Solastranda
      2 123,11 km
      3 Steinfjellet

    51. For en flott giveaway 👍🏻😀
      1. Solastranden
      2. 123,11 km
      3. Steinfjellet

    52. Så spennende med konkurranse igjen🤩 Og her kommer svar i siste liten😅
      1: Solastranden 2:123,11 km 3: Steinfjellet

    53. 1. Solastranda
      2. 123,11 km
      3. Steinfjellet

      Jeg har juksa…
      Mvh. Ragna

Siste innlegg