Passende Sokker i oktober – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av  Debbie Ford

 

Er du en dreven sokkestrikker eller ihugga sokkebruker er jo sokker for en hver anledning et must…vil eg si 🙂 Oktober slipper ikkje unna, akkurat som jula er rød, er oktober oransj….Ja eg vet, oktober er selvfølgelig også Rosa. Oktober er jo Halloween og gresskar over alt, venter bare på at Mestegrønn nå skal få inn alle de små og fine gresskarene 🙂 La nå det være sagt, hadde eg sett disse sokkene i da f.eks rosa hadde eg aldri koblet de til et gresskar *fnis* Men sokkene er så visst lekre uansett 🙂

 

 

 

Designet av  Debbie Ford

 

Oppskriften er som du ser gratis og du får 2 pdf – En som på bildet og en annen variant med samme gresskar –
2 for 1 liksom, bare helt gratis – det er jo NICE! Sokkene strikkes i tynt sokkegarn (ca 400m/100gr)
på selvfølgelig pinne nr 2,25 – Berre lekkert!

Eg har jo allerede pyntet til Halloween ute og hadde/har planer om et stort motiv i kjent Halloweenstil, men såååå vettu.…Det måtte skje, det ultimate JULEmotivet skled over skjermen min i går, å ja, eg har lastet ned mønster
og alt-det er bare å klikke samme 18(!!) plater å perle i vei! YES! I fjor perlet eg dette svære Juletreet og figuren eg vil (MÅ!) perle i år kommer til å stå så fint i stil med “temaet” eg hadde i fjor. Kan nesten ikkje vente 🙂

 

PUMPKIN SOCKS
Bildene over
Str Voksen/S – M – L
Gratis Strikkeoppskrift
(Du får 2 varianter)

 

 

* * * *

 

 

 

I dag MÅ eg rydde!! På Hobbyrommet altså. Tenker det er på tide å organisere alt som skal bli med på Strikkefestivalen, det meste skal prises og skrives ned – Du vet…eg elsker systemer! Satser på at alt får plass
i 2 bokser, la oss håpe det 🙂 Nå okkuperer alle tingene over halve Hobbyrommet. Greit å få dette gjort nå for plutselig er det dagen før og da får eg det ikkje gjort. Fikk også en idé til noe eg vil prøve å lage…har mange kilo med akvariumstein – Dette kan potensielt bli veldig koselig om ikkje det viser seg at steinene faktisk
er for små og det blir en umulig oppgave…Eg bare må prøve!

Kan være eg må smyge inn en sofakwil i dag….02:30 ble klokka før eg la meg i natt….og Ali begynte å ZzzZZ kl 7 så det ble ikkje nok timer på øyet kan du si. Anyway, grunnen til at eg ble sen var fordi eg ble sittende å pusse kantene på Disse med neglefil! Ikkje bare bare ser du 🙂 Nå venter eg på en ny forsendelse
med lakk slik at de kan bli helt ferdige 🙂

 

 

HUSK Å KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg