The Juletre! – Gratis Mønster

Reklame | Rito Hobby

 

Altså!!! Regner med du skjønner hvorfor eg bare MÅTTE ha dette Juletreet?? Ikkje sant! Elsker slike figurer som får deg til å smile uansett humør! Eg klarte, mot nesten alle odds, å komme i mål med pyntinga ved inngangen
i dag, og det etter at eg hadde tatt handelen for mor mi. Kom inn for litt siden, dvs eg sto ute i et par timer etter at det hadde blitt mørkt. Har montert opp alt av lys også
*Klapp på skulderen*. Eneste eg ikkje skjønner er hvordan
i huleste eg klarte å sette 2 støpsel i kontakten på gangen i fjor?
Hmm Det er ikkje snakk om at 2 slike Juletrelys støpsel får plass…? Vel, i nauå tok eg en skjøteleding inntil eg finner ut av akkurat det, orket ikkje mer nå.
Har hengt opp MYE, brukte ca 3 m med Nanotape, det sier litt.

 

Julenissen finner du i PERLEJUL
og Nissemor finner du Her på Anja Takacs sin blogg.

 

 

 

 

Selve juletreet er ikkje mitt, men du finner det inne hos PERLEMAMA,(Helt gratis!) der finner du også mye annet gøy du kan perle til jul 😀 Det perles på 20 brett og eg fikk det ferdig på 2 døgn, det inkl strykinga, så du klarer fint dette i god tid før jul. Hun opplyser ikkje om fargekodene så eg samlet mine fineste grønnfarger og prøvde meg frem. Endte opp med å bruke Transparent Grønn og Gul også, det ble ganske så bra.

 

Juletreet er 70 cm høyt

 

 

 

 

Eg har pyntet anderledes i år enn i fjor, hva som ble best vet eg ikkje, men det nye juletreet gjorde seg godt!
Nå i kwell er planen å perle 2 figurer til som eg BARE MÅ ha!! Dvs det kommer bilder når de også er monterte av hele uteområdet. Nå har eg et behov for å slappe av.

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg