PERFEKT BABY BUKSE # GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame: Knit At Home/ House Of YarnDesignet av Mayumi Kaliciak und Antje Litzmann

 

Det finnes et hav av babytøy, bukser og diverse der ute som du kan strikke til de små, men denne buksa så ganske enkelt helt perfekt ut syns eg!! Den har ekstra bred kile i rompa for alle under 1 år bruker jo bleie og da er det nødvendig. Denne buksa har også tatt ekstra hensyn til tøybleier som gjerne tar enda litt mer plass 🙂 Se helt knallherlig ut og veldig behagelig.

 

 

Designet av Mayumi Kaliciak und Antje Litzmann

 

Buksa kan strikkes i diverse tynn merino og eg kan jo tipse deg om det deilige Superfine Baby Merino som blir utrolig fint + det er mer enn mykt nok til de aller minste 🙂 Ønsker du en noe mer varm bukse er Superfine Alpaca Merino et nydelig alternativ! ♥ Å ja eg har strikket en del av begge garntype og de holder seg helt flott om du bare vasker det riktig 🙂

 

For å lære litt mer om vasking av ull, sjekke ut DETTE INNLEGGET 🙂

 

 

Designet av Mayumi Kaliciak und Antje Litzmann

 

 

 

HOSENMATZ
Bildene over
Str 0/3 mnd og 4/7 mnd

Klikk på linken rett over her, scroll så ned til du kommer der hvor du
ser linken den rosa pilen peker på i det siste bildet, klikk på den og Vips så får du opp en gratis pdf oppskrift. Eg har ikkje lov å linke direkte til en pdf her fordi oppskriften er ikkje min 😉

 

 

 

* * * *

 

 

Mandag og ferie, finnes det noe som klinger bedre enn det eller?? Ahaa så deilig! Mangen rister jo på hodet når eg fryder meg av ferie, ja for eg er jo uansett alltid hjemme så mye forskjell kan det jo neppe være? Vel, egentlig den eneste forskjellen for meg er at eg slipper å lage matpakker, men bare det å ha Dib hjemme er jo ferie! Han kan sove litt lengre og dagene er mer rolige og avslappet uten noen form for avtaler. Denne vinterferien er jo litt spesiell og Dib er allerede ute av dørene for som sagt har han meldt seg på et intensivt Trafikalt Grunnkurs og får det gjort på 4 dager. Dvs at på torsdag kan me begynne med øvelseskjøring!! WRÆÆÆÆL!

 

Selv om det er ferie skal eg ta en runde her i heimen å shaine litt, brette litt klær etc før eg bare hopper i dusjen og gjør meg klar til dagens første strikkeøkt! Nå er målet å få delt av til ermene på genseren eg strikker for eg vet at garnet til Amira sin genser er i lufta ganske snart og når det er hjemme er det nok KUN den som gjelder! Amira ville nok aller helst hatt genseren i går hehe Er litt spent på denne genseren fordi det er så MYE fletter! Det er lenge siden eg har strikket det, men eg håper jo at garnet blir godt
å strikke med slik at det blir en god glid 🙂 Spennende!!

 

Nå er det bare å sparke i gang dagen!!

 

 

 

 

LAG DEG EN
SUPER MANDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg