Rito er med på leken! -Så gøy!

Reklame | Rito Hobby

 

Det er en glede å kunne fortelle at Rito Hobby også blir med på denne galskapet ♥ Du har jo garantert fått med deg festen eg har hatt her gjennom sommeren og eg lover det blir mer! Boksen med Cernit og Fimo er nå nesten tom og da er det herlig med påfyll! En stor pakke med Cernit i mange farger og typer hentet eg på posten i dag! Helt nydelig! Vet du hvilken Cernittype som er gøyest? Uten tvil så er det den S E L V L Y S E N D E! Det blir månelys her på Hobbyrommet når eg slukker lyset for natta, alle de fargene skinner opp 🙂

 

 

 

 

Det må eg jo si, faller du for fristelsen om å kreere litt med leire av denne type er det store fordeler å bruke Cernit om du er prisbevisst 🙂 Cernit er nemligen halv pris i forhold til annen leire av samme type,
dvs du da kan kjøpe dobbelt så mye *ler* Sånn tenker nå eg 🙂

 

 

 

 

Ahaaa se på den Lime der til høyre da? Mmm deilig deilig, tro hva den kan bli?
Frosker kanskje? Eller; gresshopper!

Et annet godt tips? Dette er basert på egne erfaring: Kjøp alltid extra, eller store pakker av hvit og svart – Det går det en del mer av, i allefall i den måten eg lager på. Dessuten kan du blande disse fargene og få en REN 3.farge. Hvit og rødt? Vel, det blir en fin rosa og ikkje en gromsete farge. Dvs du kan blande i det uendelige,
ja akkurat som du gjør med maling!

 

 

 

 

Finishen for meg på ting eg lager er viktig, riktig lakk er et must. Den over her har eg brukt mye, men når den ikkje har vært å få tak har eg kjøpt andre….Ikkje alle er like gode, de som er som tynn melk kan ofte legge seg i linjer o.l og etter at det er tørt blir det hvitt der! Nå var eg heldig at Rito Hobby hadde denne inne og eg raka til meg 3 stk med en gang 🙂 Denne lakken får du både i BLANK og MATT 🙂 Det er jo smak og behag, eg liker det litt shiny ♥

Unødvendig å si hva eg skal hoppe i gang med? Ikkje sant! Nå først skal eg inn i stua å se Huskestue med mor mi og så blir det nok noen timer her på Hobbyrommet før eg stuper i seng, det har vært en veldig lang dag så langt.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg