Røde eller Hvite Julestjerner? – Strikkeoppskrift

Designet av Svetlana Gordon

 

Eller kanskje rosa? Så noen utrolig fine Babyrosa julestjerner hos Mestergrønn! Meeen, rosa funker ikkje i min jul, da må de være røde eller hvite. På et par sokker der i mot kunne de fint vært rosa – Da kan jo sokkene brukes hele året uten at man få spørsmålet: “Bruker du julesokker på sommeren også du?”

 

 

 

Designet av Svetlana Gordon

 

Ellers så syns eg disse sokkene er et kunstverk! Mye Short-Rows her altså, garantert spennende sokker å strikke 😀 Du strikker de i tynt sokkegarn, typ 400 m pr 100 gr, ja og pinne nr 2 mm. En skikkelig kosestrikketøy, mulig det dukker opp en frustrasjon eller 2, men eg er overbevist at når du har knekt koden går det hele som en lek 😀
Må ha trua vettu!

 

CHRISTMAS STAR FLOWER SOCKS
Bildene over
Str 37/39

 

 

* * * *

 

 

Kjenner at mye ble gjort i går så derfor er det bra at det sannsynligvis blir ei rolig uke neste uke. Da kan eg sitte
å pakke inn småpakkene som skal på julekalenderen, men eg har også et ønsket om å få gjort godt rent her hjemme…Jaja. Vel, det er jo ofte mye man vil, men får det likevel ikkje til 😀 Planer for dagen er å trille griser, jadda...Juletrær skal lakkes og sååå skulle eg ha hentet en pakke på posten. Det sto i app`n at den skulle komme
i går, noe den også gjorde – Men det kom aldri hentekode. Vel, den kom nå, og da er jo eg den som BARE MÅ hente! Syns det er greit å rydde bort fra app`n etter hvert som pakker kommer, har bestilt litt småting her og der som er på vei. Off ja! Fant en del fiiine cellofanposer på Slikkepott i går! Ikkje sant….sukk

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg