– P E R F E K T –

 

Se her du: 50 nysteikte Juletrær Markører rett ut fra ovnen! Jadda det har tatt meg 3 dager til nå og det gjenstår 2 lag med lakk + montering….Hadde jo virkelig et håp om å få de ut i løpet av helga, kanskje i morgen kwell!? Min drøm var jo å selge alt før mandag Ho Ho Ho Har en del markører Her, men ganske mange har spurt etter juletrær, nisser og griser…så hva gjør man da? Ikkje sant.…! Så her sitter eg og blir nok sittende ut helga vil eg tro 😀

Anyway! I dag har eg virkelig tøyd strikken langt! Ali eg og gikk å handlet den vanlige ukehandelen og me var på hjul før kl 12, ergo var me hjemme igjen ca halv 2, og det var da det slo meg: Det hadde vært greit å fått i hus alt til kalenderene + julebaksten. Vel, eg svelget et par salte kjeks, drakk litt vann og hoppet i bilen igjen…Turen gikk til Madla Amfi og eg travet meg gjennom Upstairs, TGR og Normal på under en time og alt til julekalenderen ble ferdig, er sikker på at eg gikk i + på antall gaver. Fant en del fine glass som eg bla vil bruke til Salt Karamell saus ♥ Glassene kan du se på Snapchat (vibbedille)

 

 

 

 

Sånn! Her står alt å vente på å bli pakket inn! Grunnen til eg syns dette var greit er jo pga de(n) forestående tannlegetimen(e) på mandag….GRØSS! Eg håper jo OG tror det går like fint som da eg fikse alt oppe, men selv om eg kanskje ikkje har så vondt etterpå er det ikkje alltid bare bare å dra ut på shopping med en hel haug av masse nye tenner! Kriser kan fort oppstå hvis eg er nødt for å snakke! Vil helst ikkje at de skal komme frem i en samtale…Skjønner?? Eg skal altså trekke alle, eller resten av tennene nede. I tallet er det 8 tenner + noen røtter som står igjen fordi kronene på mystisk hvis er borte vekk!?! Det er et rimelig bra jafs sånn i en sleng liksom…Forrige gang trakk eg 17 tenner, da var det noe voldsomt og fikk narkose. Eg med min tannlegeskrekk får virkelig røynt meg på mandag ja, derfor gleder eg meg noe syyykt til kl 14! For da vil eg tro eg er hjemme igjen 😀

 

 

 

 

Når eg er på vei hjem igjen fra Madla Amfi fyrte eg meg selv om med å bare ta kakebakehandelen også! Som tenkt så gjort! Så ja, da kan eg rett og slett bare bake også, det skjer ikkje neste uke altså – først skal det pyntet ute og inne, der etter kommer bakinga 🙂 I år har eg også ENDELIG fått tak i akkurat de essensene eg vil ha til frukflesket: Mandarin, Mango, Jordbær, Grønne Epler og Aprikos (Fant de på Slikkepott) Skal lage sitron også, men da bruker eg Sitronsyre. Da eg satt på do i dag å scrollet på TikTok kom eg på at eg kanskje skal lage uanstedning mye flesk i år? Fikk nemligen en idé….Tja, ikkje sant! Får no sjå!

 

 

 

 

I kwellinga ringte det på døra! Eg hørte Ali var på tur nedover gangen og eg ropte: “Det er sikkert loddselgere så ikkje si nei for eg har kontanter her inne!”. Det var verken Havørn eller Sjøspeideren i kwell, det var denne utrolig flotte Juleoppsatsen til MOI! Jøss, den er sååå himmelsk flott og ikkje minst stilig! På kortet står det at eg er tøff og det ønskes lykke til på mandag! Ååå eg blir jo så rørt vettu! Tusen Takk Monica ♥

 

 

 

 

Den er full av Eucalyptus, Stjernanis, Sukkulenter, kongler og Amaryllis 😀 Dufter helt himmelsk! Skal sette den inn i stua når det er pyntet til jul, frem til da skal den pryde Hobbyrommet.

 

 

 

 

Men ok, her sitter eg da vettu….Ser på Mc Leods døtre og triller griser…50 stk…må jo ikkje være dårligere enn juletrærene…Så da kan du si eg er opptatt i helga! Hva skal du bedrive med denne helga? Fortell!

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg