SELVFØLGELIG! -Det måtte jo skje….!

Designet av Margaret Holzmann / Valley Yarns

 

Jaja det lå vel i korta…hmm…Eg ble jo ganske estatisk da eg først så Dette Teppet, for ikkje å nevne Dette
Det skulle jo bare mangle at ikkje JULETREET også fikk sitt helt eget teppe…Dååån…♥ Hun har designet et Snowflake teppe som også er ganske lekkert….hun har så mange lekre tepper, du er nødt til å sjekke de ut.

Eg skal, eg vil og eg MÅ strikke et av disse teppene hennes…Å ja, selvfølgelig vil eg ha et Juleteppe, men så tenker eg at det er litt dumt å bare kunne bruke det i jula…? Så mye arbeid og så skal eg bare bruke det en måneds tid liksom..Hmmm Som sagt, eg har pløyd den siden hennes på Ravelry og hun har mange fine. Kunne egentlig godt tenkte meg DETTE som eg kjøpte meg oppskriften til i sommer,
ja for dette kan jo fint ligge på sofaen hele året!

 

 

 

 

Designet av Designet av Margaret Holzmann / Valley Yarns

 

Hun har mange tepper med Geometriske mønster og det er kjempestilig! Da kan du virkelig spille på farger, kontraster etc for å endre litt på hva du ser i teppet 🙂 Spennende!! Som eg alltid sier så kan eg anbefale godt ullgarn til denne type tepper. Safir er jo en av mine favoritter (Østlands ER jo favoritten, men det er borte og siden Safir er det samme.. så ja…eneste er at det burde vært flere farger i Safir…) Det finnes nok mange andre garn(typer)merker som er i samme gata, men eg syns det litt unødvendig å f.eks betale 50-80 kr nøste når Safir da gjør jobben akkurat like godt 🙂 ASK (Hifa2) er også et flott garn til tepper forresten, eg har et påbegynt lappeteppe i det…Skulle ønske det var mye mer enn bare påbegynt….sukk

Uansett, hvilket teppe falt du for? Ja sånn umiddelbart?

 

CHRISTMAS TREE LOT BLANKET
Bildene over
Str 154 cm X 180 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Bare for at noen ikkje skal tvile på hva eg sier, men altså...
da eg la meg i natt var dynene neeesten en tanke crispy:

 

 

Eg har 0 problem med et iskaldt soverom, eg fryder meg når eg forsiktig smyger meg inn under de iskalde dynene mens eg hakker tenner! Eg sovner på et blunk! Å ja, det ble litt seeent på Hobbyrommet i natt…sånn er det, når du trooor du er trøtt så begynner den kreative hjernehalvdelen å jobbe på spreng,
er sikker på at du kjenner til problemet? -Hilsen Nattugla!

Har i grunnen ikkje så mange planer i dag, eg skal i allefall først ned på posten å sende en pakke…eg har begynt å selge skogarderoben min! Jadda jadda…Eg kjøpte meg 2 par sko, eller boots er det vel, for en tid tilbake. Rett etterpå fikk eg noe rart i det ene kneet (En sentral nerve i klem og resultatet ble en litt hoven ankel- alt er visst mulig) Uansett, mine kjært etterlengtet Dr.Martens ble med ett en tanke trange over “ogla” og har siden stått
i skapet. De er så og si ubrukte! Så ja, nå selger eg de bare, de og et par med Mustang Boots som eg fikk solgt
i natt. Tilbake står eg igjen med kun 2 par “jogge“sko…eller fritidsko…Må nok kjøpe meg noen nye vintersko…

Akkurat nå er det fortsatt kaldt, 3 grader,
så det blir “jogge”sko med ullsokker oppi i dag..

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg