Mr. & Mrs

 

Endelig! Nå er de gift og eg kunne ikkje vært mer L Y K K E L I G! Amira og eg har jo drømt om denne dagen…
ja sikkert siden hun var 10 år 😀 Det føles så godt og trygt og vite at hun nå har funnet sin plass i livet sammen med min utrolig snille og gode svigersønn; Eirik

De ble viet i Sola Rådhus og ønsket selv lite fuss rundt dagen siden selve bryllupet kommer senere. Omrokkeringene er jo pga pandemien. Men da burde de vel egentlig valgt en annen dato? *humrer* Ble mer bilder enn det som var planlagt for et par lokalaviser stilte opp og ville bli med på øyeblikket – Koselig det, og absolutt en dag som bør stå i minnebøkene. De er så fine atte. “Bryllupsmiddagen” ble inntatt et kvartal lenger ned i gata:
Mc Donalds 🙂 Hvorfor ikkje liksom, det er jo egenltig en helt vanlig tirsdag 🙂 Eg droppa ut på den
siden eg er så positiv! Alt i alt en flott dag og en fin vielse av varaordføreren.

Rart hvordan man får en sånn indre ro når ungene begynner å slå seg til ro
Snakk om å være eier av en virkelig L Y K K E følelse

 

 

DET BLE EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

25 kommentarer

Siste innlegg