Shorts eller Skjørt? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Kaitlin Barthold

 

Selv om me fortsatt er i juli og det er ganske bra varmt om dagene så føøøler eg litt på at sommeren er på hell?? Eller eg eg nå meget pessismist til å være meg?? Føler, eller eg mener eg ser at en del av plantene på terrassen virker slitne!? Mye ble smadret tidligere pga været, men det burde da nå ha hentet seg inn igjen? Hmm anyway, planter eller ei, shorts og skjørt kan me fortsatt bruke, hver dag t.o.m, spørsmålet er jo bare:
Bruker du shorts eller skjørt? Eller kanskje ingen av delene?

Det var nå i allefall en snerten og fin short 😀

 

 

COTTON SUMMER SHORTS
Bildet over
Fra 81 cm til 114 cm i hofteomkrets
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Kaitlin Barthold

 

Lekkert sommerskjørt som helt fint kan brukes resten av året også 🙂

 

MIRABEL SKIRT
Fra 66 cm til 147 cm i livvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Oj Oj nok en lang handledag og en lang freeedag! Gikk ut litt før kl 12, hjem til mor mi først og så var det heeele runden for henne + eg handlet for oss underveis. Var ikkje hjemme før ca kl 16, da skulle jo varene ryddes på plass, men først må man tømme kjøleskapet for middagsresten som har blitt stående fordi noen skulle spise det dagen etter….vel, nei….Så var det frem med kluten, tømme kjøleskapene og vaske…*Pause*….Sååå kunne eg rydde på plass varene…Hadde 2 fulle poser fra Europris med såper etc som eg tenkte å lagre inne på den “nye” boden eg hadde ordnet til…Veeeel….der var det jaggu meg dumpet inn masse rot…? Ok, da tok eg meg godt til rette i den tomme store kallaxhylla og lukket galant døra til den inderste boden som nå var helt bombet! Er det mulig liksom!?! Kjenner på det at det frister ikkje å starte på nytt…For nå bør alt tas ut…IGJEN…
før eg kan rydde skikkelig…NOP!

Tok meg heller en time på terrassen og fikk rasket bort en del av det “slitne” og så plantet eg 6 nye Krystantemum – Ser litt friskere ut nå 🙂

Men vettu ka?? Kjøpte meg en lekker liten svinten sak på Europris! Akkurat hva eg trenger til det nye Hobbyrommet mitt : Jif sin søteste S T Ø V K O S T ♥ Så praktisk, den kan enkelt “fly” mellom
alt dillet uten å rive ned en eneste ting!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg