Sjekk den takpynten!! WOoOW!

Designet av Paige Parkin, @knitdiaries

 

Jaja eg vet at genseren er ganske så magisk (får ærlig talt litt vondt i øynene), men SEEEE takpynten da!?!? Det ga meg jo en morsom idé når eg snart (håper eg!) får gjennomslag for HOBBYROMMET mitt!!! Eg har en del slike hesper som eg garantert aldri kommer til å bruke bare fordi de er for fine liksom….Å ja, det er absolutt hesper som er det. Man kan faktisk lete i årevis etter det spesielle prosjektet som er verdig en slik hespe…Som eg f.eks, eg har mange spesielle prosjekt eg ikkje har funnet ennå….

Da er det jo en god idé å henge de i taket så lenge *ME LIKE*

 

 

 

Designet av Paige Parkin, @knitdiaries

 

Men altså, genseren!! Ja den trengs å snakkes om! Å ja, eg får vondt i øynene og designeren har virkelig fått til en skikkelig kul effekt – ingen tvil om det! Kombinasjonen av mønster og fargebruk er jo heeelt insane!! Skikkelig kul og til en viss grad må du nok holde tunga rett i munnen, men garantert knallkjekk å strikke! Hvem liker vel ikkje en aldri så liten utfording? Dessuten er eg jo veldig glad i V-Hals så sånn sett seiler den opp
blant favoritten på ei av listene mine 🙂

 

THE SWIRLY SWEATER
Bildene over
Fra 102 cm til 183 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Første eg gjorde da eg sto opp var å sjekke Post App`n ang den garnpakken som eg venter på…FORTSATT på Lørenskog og det på snart 4.døgnet…Tok en kjapp vurdering om at eg skulle ta en telefon til Postens Kundesenter….selv om det i seg selv mange ganger kan være et sirkus…Gikk for å lage meg en kopp kaffi (Dagens første og viktigste) Da eg satte meg igjen og gikk inn på mobilen hadde eg fått en medling fra Postbudet: “Din sending fra Sømsenteret har blitt levert som pose på døren i dag kl 09.11”. Fikk jo den første kaffislurken
i halsen og sprang ut på trappa, ganske riktig…DER hang denne:

 

 

 

 

Elsker nå posten henges på døra! Hva som er opp i pakken skal eg selvfølgelig, på skikkelig blogger vis,
legge i eget innlegg slik som det seg hør og bør 🙂 Kan fortelle at det var skikkelig deilige saker
og eg GLEDER meg til å sette pinnene i det!!

Nå skal eg bare fortsette med kaffikoppen mens eg legger en slagplan for dagen! Har virkelig fått bevist etter Amira flyttet at eg nå deler husholdning med 2 store rotehoder, og nå er gode råd dyre!! Eg VURDERER å bare KASTE alt som eg må plukke opp hver dag, ting som bare blir lagt “der” fordi det aldri kommer tilbake på plass, ofte de samme tingene hver dag. Regner med at du muligens kjenner igjen den type fenomen? Eg er den som kanskje er LITT for mye andre veien, eg MÅ ha ting på plass, helst i system for å få ro i sjela. Eg kan ofte planlegge litt som:
“I morgen skal ta å fikse sånn og sånn”, når morgendagen kommer, kommer eg aldri dit hen at eg får gjort det eg planla fordi først må eg jo rydde ditt og datt og når det er gjort er eg jo utslitt….Samme suppestyret hver dag…Begynner å bli lei ja, så derfor vurderer eg nå å bare kaste for da kan jo ikkje de tingene rote rundt neste dag 🙂 Syns det er en god idé eg, hvor populær den er kan eg jo bare tenke meg *ler* Mannfolk ass!

Hadde i grunnen vært fint å fått i hus handelen i dag for mor mi skal også ha en del denne uka, men eg tviler på at eg orker alt i dag! Har du sett kjøkkenet vårt i dag?? Ikkje sant….eg bare lukket døra eg og håper det forsvinner…men så kom eg jo på at eg har sluttet å tro på julenissen…

 

 

LAG DEG EN MORSOM DAG
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg har laaaang erfaring med å bo med noen som plasserer ting der de ikke skal være.
      Jeg har erfart at selv ting jeg kaster dukker opp igjen. En utslitt feiekost ble kastet 4 ganger og til slutt delt opp i flere biter for å forbli borte.
      Jeg har nesten resignert.

    2. skulle gjerne hatt det slik her også att posten hang pakkene på døra hi hi ,men den genseren blir litt mye ,fin ja men litt mye :=)
      Jeg kjenner ei som faktisk gjorde det du tenker ,hun puttet alt i en søppelsekk og bar det ut ,etter det ble det bedre system i sakene :=) og ville eigerane av innholde ha innholde måtte dei pent gå ut og hente sekken selv og ha alt innholde der det hørte hjemme

Siste innlegg