Skal det være et par TeksturVotter? -Strikkeoppskrift

Designet av  Susan B. Anderson

 

Min første tanke: Så gøy! Og så….Hvordan i alle dager strikkes disse? Eg ser jo hva som mest sannsynlig er gjort, men likevel….Snapper oppskrifta og legger den i mappa for dette må eg sjekke ut! Akkurat nå er oppskrifta
halv pris, verdt å ta med seg 🙂

 

 

 

Designet av  Susan B. Anderson

 

Her anbefales det skikkelig ullgarn, glatt garn som Superwash vil ikkje funke står det, så da vet du det 🙂 Kanskje dette er vottene som er gode til å børste snø av bilen med? Hvordan de er i bruk aner eg ikkje, ingen grunn for at de ikkje er varme og gode, men blir litt betenkt…? Men sånn ALL OVER, syns eg de var flotte (og stilige) og er sikkert på at de blir et skikkelig designinnslag til de lekreste vinterklærene – Lekkert tilbehør til ullkåpa f.eks? Hvorfor ikkje? 🙂

 

WOOLY SHEEP MITTENS
Bildene over
Str S – M – L

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det er litt sol nå på kwisten, men det blåser stiv til sterk kuling og er 3 grader, hvor mange minusgrader føles det som tro?? Det er ganske beinkaldt ja så det er godt eg ikkje skal ut i småbåt for det advares det om på den lokale værmeldinga! Høye bølger i dag, burde vært på ei strand å tatt flotte bilder! Meeen.…eg trooor eg muligens tar frem en plasboks eller 2 og begynner å pakke ned julen…Å ja, eg er absolutt der...Eg monterte opp det nye juletreet 21.nov og hadde pyntet leiligheten 25.nov...Lenge nok det Ho Ho Når og hvis eg starter vet eg det blir litt kaos…bod 1 bør mer eller mindre tømmes for å komme seg inn til bod 2…Ergo bør eg pakke ned “Julebyen”
i gangen først slik at eg har et sted å sette det som må ut av bod 1…Jepp, planlegging er alfa og omega.…Uansett, eg starter med litt havre i ei skål, blander inn litt kesam, honning og blåbær – Greit å fylle magen litt først, men eg kjenner og på det at eg burde sovet en time til, sto opp før kl 8…ZzzZzz Muligens en kwil litt senere?

Anyway, litt pauser må eg nok ha utover dagen i denne ryddinga så da blir det strikking! YES! Er godt i gang med raglanøkingene på Still Light – Går som en drøm med akkurat de fargene eg liker 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
Tenk! Et helt nytt år foran oss!!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Fantastisk med et helt og ubrukt år foran oss. Får håpe det blir et godt år til tross for usikre tider både her hjemme og ute i verden. Jeg vil prøve å se de små øyeblikkene og kose meg med hobbyer og invitere til gode stunder og gjøre mitt for å spre gode vibber. Dette finner jeg så mye av i bloggen din og.
      Godt nytt år 😍

    2. Gleder meg til å rydde bort jula her også, selv om jeg satte opp jula lenge etter deg🙂 Kanskje mest pga ryddeplanene i boden😄 Legg ut masse bilder og snapper mens du driver på🙂 Din positive driv er veldig smittsom, og det er sikkert fler en meg som trenger litt drahjelp 🙂

Siste innlegg