Skal du plante frø? Krydder kanskje?

Reklame | Rito Hobby

 

Det sa bare PLING i natt før eg la meg…eg har siden i fjor, eller var det sommeren `21 kanskje..? Hmm
-hatt en stor plastboks full av stabler med terrakottapotter, ante ikkje hva eg skulle med de når eg kjøpte de, men…nå var de modne ser det ut for 🙂

 

 

 

 

Før eg la meg i natt fikk eg malt en hel stabel med potter….ble ei noe sen natt kan du si. Noe av det kjekkeste er jo å sitte og blande farger til eg blir fornøyd 🙂 Noen i pastell og andre i klare farger. Det er VÅR! Kan jo også bli koselig til påske disse her, ja med sånne mini påskeliljer opp i, eller….Det kan plantes frø – Tenk deg et par hyller med potter som dette i drivhuset f.eks?? Helt eventyrlig 🙂

 

 

 

 

Dagen har blitt brukt til dekorering…og DET tar tid! Litt kronglete å male på potter, man får liksom aldri den optimale vinkelen på penselen! Men men, dette er de 3 første og mer stødig blir det nok eter hvert –
Alle får nok hver sin sjarm ♥

 

 

 

 

Eg har brukt PLUS Maling som eg fikk fra RITO HOBBY for noen år siden, og denne malingen bruker eg egentlig på ca alt eg trenger å male 🙂 Til slutt blir det en dusj med spraylakk – Da kan pottene stå ute hele sommeren. Til detaljer og outline har eg brukt POSCA Tusjer, de har eg brukt mye, ja som f.eks til Russedresser

Så ja…det blir nok dette eg blir sittende å gjøre resten av kwellen også…!
Hva styrer du med da på tampen av helga?

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Så flotte!! 👏
      Selv sitter æ med en selbuvott på pinnene og koser mæ med TV- titting etter en dag med litt baking av kake og noen brød.
      Ha en fortsatt fin kveld 🤗

Siste innlegg