Skjønne Votter – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Pinneguri

 

JAAA der var det nok et par lekre votter fra Pinneguri! Strikkes i tynt ullgarn, som f.eks Jamieson`s , Finull eller faktisk Tukuwool! Har deilige Tukuwool til salgs her på bloggen og da kan du strikke flere enn ett par i allefall – Flotte gaver dette her? Ja hvis du ikkje trenger et par nye votter selv 🙂

 

 

 

Designet av Pinneguri

 

Tenk på alle de fargekombinasjonen du kan bruke her? Nå har eg ikkje lest oppskriften, men eg har strikket en del votter fra Pinneguri før og det har aldri vært noe problem, eller.…dvs eg knotet litt med Bårevottene,
men jaggu løste det seg og det ble flere par! De er faktisk en god favoritt hos meg 🙂

 

KORNBLOMST VOTTENE
Bildene over
Str Medium Dame
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det er tidlig morgen og eg skal snart ut i VÆRET hehe Torsdag betyr tur fra Byhaugen. Vanligvis henter søs meg, men eg tenker eg kjører selv i dag. Eg MÅ innom optikeren, skulle vært der for over 1 uke siden, men så havnet bilen på verksted...Eg hadde ikke en fast time, eg skulle svinge innom på en drop in time for å sjekke noe min egen optiker ikke kunne den dagen eg var der. NÅ er i allefall endelig bestillingen på glassene mine bestilt, det ble gjort på fredag og da får eg de muligens neste uke! Da blir det snaisne sportsbriller for å bruke på tur så muligens eg unngår å falle på vei ned fra et fjell, de progressive blir liggende i bilen 🙂 Har fått de laget som en kombo med solglass siden det slettes ikke er bra å gå å myse i flere timer i strekk!
Tenker eg gjør øynene mine en stor tjeneste! Men nå må eg få fart på meg her!

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg