Smått og dekorativt til Jul

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Selvfølgelig så potler eg litt med julen, i allefall litt bak i kulissene Ho Ho Ho Det har forresten ligget en diger julenisse på skrivepulten min siden påske så…Må bare få i hus en god boks til alle de store perleriene så slippet de som er innom på besøk få pustebesvær av å se julen på vei inn på badet! Njaaa mulig det er tidlig, men det er ikkje det ser du, ikkje om du vil lage litt som du skal pynte med i desember 🙂
Greit med hva som er gjort før eskene med julepynt hentes frem.

Da eg perlet Disse Små Juletrærene for ca 1 mnd siden fikk eg spørsmål om eg kunne lage andre ting/figurer i samme stil, så da var det bare å sette i gang 🙂 Nå er det et juletre, et hjerte (i 2 farger), noe som skal være en kongle med hjerte og bare et ornament med en engel. Hadde laget 2 andre figurer også, men det er ikkje alt som fungerer og ser bra ut på brettet som henger sammen etter stryking *ler* Må jobbe litt med de 2 så de kommer nok etter hvert. Hvilke farger du ønske å perle disse figurene er jo bare du selv som bestemmer, alt blir like fint.

 

 

 

Det er mulighet for en fargerik Trollhassel til jul i år 🙂 Fungerer jo selvfølgelig like bra på et skikkelig juletre, ELLER….Du kan knyte en slik figur på pakken sammen med Til/Fra lappene, du vet; Det lille extra ♥

 

 

Alt av perler og brett finner du inne hos RITO GARN OG HOBBY! Der har de forresten alt du kan tenke deg og husk at de har PRISGARANTI! Charms som eg har brukt finner du HER og HER 🙂 Du kan jo bruke hva du vil, hent frem både fantasien og kreativiteten og sett i gang, ingenting blir feil 🙂

 

 

* * * *

 

 

Ok, søndagen ble så ABSOLUTT ikkje som eg hadde planlagt!! No No!! Eg skulle jo bake og perle, kose meg samtidig som eg var litt effektiv, men i steden for så sovnet eg her i stolen!! Våknet med stiv nakke og bare sklei meg bort på sofaen og flada ut! Var helt i drømmeland i noen timer og hadde problemer med å holde meg våken. Ergo utgikk turen til Dib og meg, ja han skulle jo få kjøre seg selv til Nærbø, men eg hadde aldri orket å kjøre hjem igjen! Det er litt langt liksom….men, han fikk kjøre seg selv inn til togstasjonen i Stavanger og da ble han fornøyd. Er viktig å holde kjøringa ved like nå siden kjørerlæreren har ferie og det er oppkjøring neste måned!! Sånn sett er det supert at me har kjøpt ny bil 🙂 Me har lånt mor mi sin ei god stund nå og forsikringen hennes tillater ikkje sjåfører under 23 – Det var jo kjipt for Dib, derfor var i grunnen målet vårt å se om me kunne kjøpe en ny før han fikk sertifikatet. Men selv om me hadde en tanke om å kjøpe ny bil, ble eg tatt på senga fredag kveld når Ali plutselig hadde gjort det, vel vel.

Eg har fått strøket de store perleriene som skal på krakk nr 3 og eg har fått perlet litt småting som skal på krakken og holder på med det siste nå. Tja, så da blir det nok en kwell ved perlebordet 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg