Eg er SÅÅÅ fornøyd!

Reklame | Dale Garn og Du Store Alpakka - House Of Yarn

Foto: Vibbedille

It is all in the details, heter det-og det er jammen meg prikken over I`en på et ferdig prosjekt 🙂 Har også dandert til et lite nøste av det hvite garnet slik at mottaker har litt om det blir nødvendig med litt stopping etter hvert 🙂
Tror søren meg at dette er noen av de fineste sokkene eg har strikket EVER, det er i allefall noen av de kjekkeste! Er i grunnen klar for et par til eg hehe, men eg skal avvente litt til eg har strikket meg DENNE GENSEREN for da kan eg få litt av fargene eg skal bruke inn i sokkene 🙂

 

 

Foto: Vibbedille

 

Slike nydelige Charms finner du over alt på nett, søk etter Angel Charms ♥

 

 

Foto: Vibbedille

Orginalt strikkes sokkene i ALPAKKA FORTE, men siden eg allerede hadde fått i hus STERK til sokker ble det sånn i steden for. Eg hadde jo tenkt å bare strikke sokker på gefylen, men så falt eg jo for REINFANN LANGSTRØMPER og siden Alpakka Forte og Sterk kan brukes om hverandre gikk jo det brillefint 🙂

 

 

Foto: Vibbedille

 

Dette er sokker for ren nytelse! ♥

 

Foto: Vibbedille

Plukk ut dine favorittfarger og strikk deg et par! Vrangborda på disse går rett over kneet på meg.
Mottaker er noe høyere enn meg så eg vil tro de blir perfekte til henne 🙂

 

Foto: Vibbedille

Mulig eg avslører HVEM som skal få disse, det får eg evn klarere med henne, men eg vil jo tro at det ikkje er et problem. Så ja, i morgen når eg må ut en tur skal eg finne et passende kort og sååå er det bare å få pakken
i posten 🙂 Det er MYE kjekkere å strikke surprise gaver enn noe annet!

 

 

Foto: Vibbedille

Hadde ei lita linselus som til tider gjorde hele fotograferingen litt vanskelig!!
Hadde jo vært kleint om den hadde klart å sneket seg med *ler*

Har faktisk ikkje tatt opp strikketøyet ennå!! Eg bare surrer, men nå straks er eg klar!! Sendte nettopp Ali på butikken for eg bestilte burgere til middag senere så da blir det kos sammen med ungene 🙂 Hamburgere med ALT er alltid en slager så det blir godt. Ellers er det ALT for varmt i dag!! Har vært helt opp i 27 grader i dag og det får svetten til å sildre på min rygg og eg gleder meg ikkje til natta…da skal det ligger rett rundt 20…ALT for varm, AAAALT For varm! Ja eg gleder meg til det er kaldt nok slik at eg kan få fryse litt og heller pakke meg inn!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN SKJØNN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen. Siden dagen med forelesninger ble mye lengre enn antatt, dukker det ikke opp noen oppmerksomhet før i morgen:)
      Håper du får en nydelig bursdag! Eg skal tilbringe resten av min dag med å sløve på sofaen.

    2. utrolig fine sokker ja,deilig utenpå en teights :=) enig i att det er altfor varmt,i sola har det vært masse over 30 i dag,så jeg har vært mest inne,ute ble det hakke for varmt ,men deilig også da :=)

    3. Gratulerer med dagen! Har en idé om hvem som får sokkene 😉 Du vet det sikkert, men billig å sende med megtildeg, fra døren din til døren til mottaker 🙂 Evt Postnord, har funnet ut at disse er billigst for småpakker ift Posten

Siste innlegg