Sommerdekk og myggstikk i snøstorm…

 

Det er nesten så man ikkje skulle tro det…Altså, har allerede skikkelig myggstikkproblemer, hadde time for omlegging til sommerdekk i dag og sååå våkner eg opp til 1 m med snø….! Ja det er overdrivelse, men det kunne like gjerne vært en meter...! Det som irriterer mest akkurat nå er at eg kunne likevel gått til legen i dag kl 15 for eg måtte jo selvfølgelig ombooke timen hos Mekonomen…Dessuten er det eg som må kjøre i dag fordi Amira og de fikk levert den nye Tesla`n forrige uke med sommerdekk…Dvs eg kunne ha fått til legetimen likevel...For 3 dager siden gikk eg i T-Shirt på Dalsnuten og det var 14 gr…bare nevner det litt diskré…

 

 

 

 

Sist, men ikkje minst…Ali har startet å male utvendig + på terrassen…Jadda…Ikkje mye vårstemning her nå!
Ja t.o.m eg blir irritert på været i dag….Eneste positive med dagen som eg kan tenke på akkurat nå er at me skal ut å hente bunaden til Amira!! Eg arvet jo mor mi sin og den trengte en del arbeid og mye god omsorg, det har den nå fått og eg gleder meg til å se Amira i den! Det ble en ganske dyr affære, men eg vet det er verdt hver krone ♥ Nå har hun en flott bunad for resten av livet som absolutt kan gå videre i arv.

Eg våknet tidlig i dag av at eg klødde meg til blods….Eneste positive eg får utav denne snøen er kanskje at den har tatt knekken på en gjeng våryre mygg!?? Hadde “konsultasjon” med søs i morgentimene og nå har eg fått en anbefalt handleliste til apoteket, prøver et annet enn “vårt” i dag siden de var rimelig utsolgt på det meste…Heldigvis var det ikkje bare eg som avlyste dagens faste tur fra Byhaugen hehe

Tror eg starter dagen med en god dusj før eg lager meg frokost. Skal ta frem SNØskoene mine i ull,
ja for plutselig var de absolutt aktuelle igjen – i april…

 

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
-Inne kanskje?

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. Jaja, fint å se på, men litt i seineste laget å få snø i april. Litt upraktisk og, men det er nok siste gang i år. Jeg foretrekker innekos ja, enn så lenge 🙂

    2. Glad jeg ikke så denne på dagen du postet den *S* Vi fikk ‘grisevær’ i Kristiansand også, men fikk ikke like mye snø (Heldigvis) *S* og i dag kommer den ‘ferdig skuffa’ her i ‘syden’ Rimelig fiiiiiiiiiiiint innevær idag også *S*

      Bare for å ha sagt det . . Palmesøndag 12. april 1987 snødde det i Kristiansand *S* Så ser ikke helt ‘krisa’ enda *S*

      Og det var jo en dikter som. . . Valgte seg april . . . *S*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg