Søteste BabyBooties – 4 Strikkeoppskrifter

Designet av Julia Adams Patterns

 

Den fineste gaven trenger ikkje koste ei formue! Med noen små nøster deilig garn og du er nesten i mål 🙂 Strikkefastheten på disse 4 Booties ligger på mellom 18 til 22 så du trenger ikkje en gang velge det tynneste garnet for de søteste booties ♥ Det er snakk om små, kjappe og varme gaver,
eller kanskje en hel “sko”garderobe i alle regnbuens farger til den lille?

 

STAY ON BABY BOOT “Tom”
Bildet over
Str opp til 12 mnd

 

 

 

 

Designet av Julia Adams Patterns

 

HARRY BOOTIE SHOES
Str opp til 12 mnd

 

 

 

 

 

Designet av Julia Adams Patterns

 

STAY ON BABY SHOE “Simeon”
Str opp til 12 mnd

 

 

 

 

 

Designet av Julia Adams Patterns

 

Hva med et par til hver av sommerkjolene?
Selv de aller minste kan ha pensko til kjolen 🙂

 

MARY JANE SHOE
Str opp til 12 mnd

 

 

 

* * * *

 

 

Tja, hva skal man vel finne på i dag da tro…? Vinden øker tydeligvis på i takt med temperaturen og akkurat det er ikkje et nytt fenomen! Skal uansett ikkje klage når det endelig blir varmere, 16 grader i øyeblikket! Vil tro at blomstene på terrassen får seg en god kickstart nå! Eneste store minuset med varmen er at nattetemperaturen stiger så mye at eg våkner med ei dyne som har klistret seg fast- Over alt!! Eg burde hatt eget soverom med iskald vifte montert i taket! Ikkje bare bare når man ikkje kan enes om nattetempen og vinduet spikres mer eller mindre igjen…Det vil jo alltid være en som da sliter med nattesøvnen—> Moi!

Etter som Ali startet med noe bilgreier i går som han ikkje ble ferdig med så vil eg tro han skal fortsette med det, ergo kan eg bare sette meg godt til rette her i go`stolen med strikketøyet. Er over halvveis på ermfellingene og nytt prosjekt er på vei i posten! Strikkepinnene som er på vei VET eg er veldig gode, nei, ikkje blant de dyreste, men absolutt noen favoritter 🙂 Garnet er eg litt mer usikker til! Er ikkje mye eg har strikket i det så det blir spennende
å se om eg har endret syn siden sist!? Eg har valgt det samme garnet som det står i oppskriften, det må til om eg vil ha samme “uttrykk” som designeren sitt. Derfor håper eg at eg endrer mening om garnet….Tja…et sjansespill, men men det får så være 🙂 Har vært mye frem og tilbake ang farge, men eg håper eg blir fornøyd 🙂

Nå først blir det et kattevask! Burde tatt en lang tur i dusjen!! Du vet mesteparten av dagen i går gikk til å lakke på DISSE og alle som har sprayet med slike lakkbokser vet at det kommer en “sky” i luften? Vel….det meste av den skya har tydeligvis havnet i MITT HÅR!?!? Snakk om å bli sammenklistret…!! Blir en real hårvask litt senere…

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
HIMMELSPRETT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg