Søteste Lille Kjole – Strikkeoppskrift

Designet av Lone Kjeldsen

 

Omslagskjole og omslagsjakke er jo et udødelig design, det må det jo være…Eg hadde også det da eg var lita jente ♥ Eg har faktisk liggende en liten knall gul en i Mam`sell som mor mi strikket til meg da eg var liten
(Sånn typ 4 år) Altså; Et udødelig design 🙂

Eg smeltet når eg så denne kjole, ikkje bare pga designet, men kjære vene….den er strikket i Holst Supersoft….Du vet, garnet eg elsker over det meste ♥ Tro det eller ei, men i natt la eg klar 3 deilige Supersoft nøster som skulle bli med meg ut i dag. Planen var at eg skulle være barnevakt for Alex  (<—Katta til Amira og de) og da skulle eg bruke tide på å starte på en deilig turgenser, men nå er han dessverre blitt dårligere igjen og må til veterinæren igjen senere i dag så Amira ble hjemme selv. Skal uansett ut å besøke pasienten. Stakkars liten ble bitt før helga og har allerede vært hos dyedoktoren 2 ganger ♥

 

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

Anyway! Tilbake til kjolen! Se så festlig den kan styles for en laaang dag i barnehagen! 😀 Lett å bevege seg i og svinse rundt uten hemninger av noe som strammer – Ganske enkelt helt perfekt! Kunne jammen meg tenkt meg en sånn selv! Frem til 9.sept får du 25% på denne oppskriften og finner du et par oppskrifter til inne hos Lone får du 1 gratis! Er du glad i barnekjoler har hun mange flotte og gøyeale kjoler! Har også mye lekkert til voksne 🙂

 

HUG SPENCER
Bildene over
Str 1 til 5 år
Dansk og Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag, og sola skinner fra en totalt skyfri himmel!! 17 gr og sommeren var rett tilbake etter en våt tur langt ute på jæren i går, klager ikkje for turen i går var flott og oppkvikkende! Som nevnt en gang tidligere så er det et strekk Ine og eg har glemt, eller egentlig er det vel strengt tatt eg som har glemt det ut, det er her i Tananger. Det går fra Hafrsfjordbur (V/Jåsund) og langs hele berget og inn til Tananger Havn. Ikkje det lengste strekket i ant km (ca 6-7 km), men søs sa eg måtte ta høyde for at det strekket tok mer tid enn man ville tro. Litt høy berge, litt klyving og litt omveier for ufremkommeligheter, men garantert ingenting som Ine og eg ikkje fixer! Me har tidligere møtt på litt overraskelser, men me har aldri snudd eller gitt opp 🙂 Uansett, føler for opphold på den turen så hvis været er bra tirsdag eller onsdag kan det være me bare får gått det strekket og DA er det kun 3 turen igjen fra Obrestad Fyr og ned til Ogna. KANSKJE me hadde klart det på 2? Litt lengre tur, men….
Det kan gå helt fint, eg må sjekke litt terreng først 🙂

Men ok, eg får begynne å bevege meg, få i meg noe mat og komme meg ut på hjul 🙂

 

 

 

HA EN SUPER MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg