Spenstige Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Stephen West

 

Dette var da virkelig noen spreke sokker! Har aldri strikket med denne teknikken;
droplet stitch technique <—
Lær deg hvordan det gjøres på disse sokkene 🙂 Dette var jo superenkelt,
mulig det bare krevet litt extra tålmodighet, men fy søren så stilig!

 

 

Designet av Stephen West

 

Effekten var jo absolutt iøyenfallene! Tenk på alle de stilige fargevariantene du kan få til her, ja bare du bruker et sprekt garn! SPREKE sokker altså 🙂 Eg får som vanlig opp garnalternativ Opal på sokker som dette, mye mulig det er disse sokkene som skal få gang på sokkestrikkinga mi!?

 

DANCING DROPLET SOCKS
Bildene over
5 størrelser

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Shit det har vært noen heidundrane regnebyger her det siste døgnet! Nå syns eg vel det holder for en stund, akkurat nå kom sola frem…sikkert bare for et øyeblikk…Sukk…Godt eg har mye eg kan kose meg med inn,
ja for i dag blir det hviledag – Gikk min første Topptur i går etter 6 uker! En flott tur med mye vær, virkelig mye vær! I går kunne eg også endelig vise frem jakken eg har styrt med siden januar, og det var jo en suksess! Så gøy! Sånn ellers her på bloggen har eg en Summer Give Away – Trekning på lørdag! Nå?
Vel, det er på tide med frokost for eg er galsulten!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg