Spesielle Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Marie-Eve Wedge

 

Hva med å kombinere teknikker? Ja som å hekle noen grannylapper og så strikke seg et par unike sokker? Kult! Kan da umulig være så mye hokus pokus, greit å få lært seg det, tenker eg 🙂 

 

 

 

Designet av Marie-Eve Wedge

 

Garn som er oppgitt er bla Nord fra Drops, et herlig garn som egner seg godt til sokker 🙂 Garnet inneholde forsterkning, men også en god dose alpakka så dette blir myke og lekre sokker. Ser mange allerede har nevnt det, men nå er det altså mindre enn 6 mnd til julaften og det er absolutt innafor å være godt i gang med julegavene!!
Eg har overhodet ikkje tenkt på det ennå, men er også fordi det er lenge siden sist eg strikket julegaver 🙂
Eller, det var en liten løgn kom eg på…eg strikket et par votter til søs i fjor,
men lenge siden mesteparten av lista skulle strikkes 🙂 

 

 

GRANINA SOCKS
Bildene over
5 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag morgen og opp kl 8, la meg tidlig i går 🙂 Har lyst å dra ut på tur, her regner det akkurat nå, men dit eg vil regner det ikkje – Der skal det være sol hele dagen! Det betyr at eg må kjøre et lite stykke for så å gå i høyden 🙂 Eneste stedet på fjellet eg finner frem alene haha Dessutene er det alltid en del folk som går tur der så heeelt alene er eg jo heller ikkje 🙂 Har gått turen før, men altså ikkje alene. Begynner å bli “lei” av turer rett rundt her nå. Er noen av turene eg vil gå, men som eg syns er uansvarlig å gå alene OM noe skulle skje om du skjønner 🙂 Men denne fjellturen går helt fint 🙂 Hadde tenkt å ha en hjemmedag i dag, men siden gårsdagen kun ble en liten tur ligger eg litt bakpå for å si det sånn…Får se hva som skjer, nå først er det frokost!

 

 

 

LAG DEG EN GOD SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg