Store og Små trenger nye tøfler!

Designet av Ira Rott

 

Hvis du er litt…smågal som meg og liker litt rare og morsomme ting, ja da bør du plukke med deg luene eg la ut i går 😀 Nå syns jo eg ikkje at verken disse tøflene eller luene er rare, men det kan fort bli både morsomt og rart når personer over en viss alder kler seg i slike…Da ler folk, men på en 4 åring er det: “Ååå nemmen sååå søte da”. Uansett, eg har sansen og ble faktisk overrasket over at alle tøflene til Ira Rott har størrelser helt opp til voksen,
og hun har mange!! Burde muligens heklet disse til Ali…Julegave??

 

THE WOOLLY SHEEP SLIPPERS
Bildet over
Str fra 4 år til Voksen Large

 

 

 

 

 

Designet av Ira Rott

 

Elg kan man ha på beina hele året, leggen man go`viljen til kan de fort gå som reinsdyr nå til jul syns eg 🙂
Knyt ei rød sløyfe på så er juletøflene i boks 🙂

 

THE BRAVE MOOSE SLIPPERS
Fra str 4 år til voksen large

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Tja, ka skal eg vel si?? Er jo slettes ikkje første gang egne planer går i vasken…Hadde planer om å gå “Onsdagsturen” inne i Stavanger i dag…Det er så irriterende når hjernen vil, men fornuften sier: “Nei, ikkje i dag!” Eg blir sur rett og slett…At det regner og blåser er slettes ingen hindring og ofte er det helt nydelig å gå i vær som dette, skikkelig forfriskende!! Men så vet eg jo også det, at når det er oppmøte kl 10:00 blir det ofte et problem for meg….i bunn og grunn må eg faktisk stå opp når det fortsatt er litt natt for å klare dette…Jaja, det er en ny mulighet i morgen selv om det da blir en annen type tur.

Dette vil jo da si at eg får heller legge all min energi igjen inne på Hobbyrommet, kanskje springe rundt her hjemme å rydde litt!?? Har stua full av yttertøy som henger til tørk så eg kan jo fortsette med å vaske store
og tunge jakker? ALLTID noe å gjøre selv på dager som dette…Likevel er det lov å føle på skuffelsen av å ikkje gjennomføre…*litt småsur nå ja* – Blir nok fort blid igjen!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg