Strikk noe vakkert mellom slaga…Norsk strikkeoppskrift

Designet av PetiteKnit

 

Første året eg stekte krumkaker er fortsatt et mareritt eg husker godt….Mulig du erindrer frustrasjonene mine?? Husker eg Snappet mye den dagen…og eg burde så absolutt hatt et strikketøy der eg satt 4 strake timer å stekte krumkaker…Oh`my! Nå når eg vet bedre trenger eg ikkje strikketøy, men likevel er denne lekre sløyfa helt perfekt til å strikke på i desember om du ikke har noe annet. Sette seg ned på kwellen med et koselig håndarbeid som du kan henge opp når den er ferdig – Virkelig en lekker sak dette her! ♥

 

 

 

Designet av PetiteKnit

 

Her strikker du med et par herlig strikkekvaliteter, strikkefastheten ligger på 22 m så ta det du har for hånd 😀
Åsså bare kose du deg 🙂 Kanskje du vil ha en rød? En grønn? Eller bare kjøre på med en i hver farge 🙂 

 

DECEMBER BOW
Bildene over
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg er i sving på kjøkkenet, var en kjapp tur på posten først siden essensene eg kjøpte her om dagen var kommet. Derfor startet eg med å sette jordbærflesket 🙂 Har tatt noe av flesket i silikonformer, de kan eg sikkert velve
i sukker snart – Blir så fine atte. Akkurat nå driver eg å smelte sjokolade for å lime de siste av Havreflarn – trooor eg må lage flere av disse….det forsvant mange i går, ja merkelig nok hver gang Ali eller Dib var innom kjøkkenet….? Og når eg nå legger de dobbelt blir det ikkje sååå mange når eg skal dele….sant vel…

Har noen pakker eg skal pakke, men det tar eg når kjøkkentjenesten er ferdig og eg har hatt en dusj! For vett du ka som dalte ned i postkassa i dag?? Woop Woop! NY PYSJ! Har alltid hatt lyst på en fra SillySanta og i år nappet eg til meg en på BlackFriday! Sååå fint atte!! SKal vise senere når eg har den på meg ♥
Nå må eg bare en tur på kjøkkenet igjen.

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg