Strikke votter i Finull? -Svenske Strikkeoppskrifter

Designet av Matilda Kruse

 

Hvilket votter er best? Tja, eg syns Finull er et veldig godt valgt til votter! Eller, garn i samme gate 🙂
Trenger vottene tynnere garn? Vel, da hadde eg helt klart valgt Røros Lammeull 🙂 Fordelen med å strikke
i denne type ull er at vottene blir bare bedre og bedre i steden for å bli noe lengre for hver gang du bruker de.
Hvis du skulle trenge noe deilig Finull nøster nok til mange par votter svipp innom HER og får muligheten 🙂

 

UNSTOPPABLE
Bildet over
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Matilda Kruse

 

Votter er jo akkurat passe stort å strikke på nå som me kan begynne å bevege oss ut i sola med strikketøyet 🙂 Dessuten er det jo som du vet flotte gave til alle anledninger 🙂

 

TREETOP
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

I går fikk eg gjort masse – hele dagen! Vaskerommet er ganske snart tomt for klær og det sier mye om hva eg holdt på med i går! Sola tørker klærene fort så i går kveld fylte eg opp alle stativene igjen bare med sengetøy 🙂 Vil tro at eg i løpet av dagen får vasket de siste maskinene og fylt opp skuffene med sengetøy 🙂 Ellers?
Vel
, eg perlet på meg enda mer “problem”! Nå har eg 2 store ting som skal monteres….Gudene skal vite hvordan det går, aldri gjort det før! Eg håper bare at min løsning fungerer for da har eg et par gode tips til deg!
Men først må eg teste det ut!

Utover det så gikk lufta litt ut av meg i går da det ble bestemt at Dib (+ mange flere) ikkje får tatt den tverrfaglige eksamen!! Hva var vitsen med skolestart før sommeren da egentlig?? Nei, tror bare eg tar meg en
kopp kaffi til å ser hvordan denne dagen blir 🙂

 

 

KOS DEG OG NYT SOLA

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Etter å ha sett deg på både bloggen og snap med all den perlinga, har jeg nå gått til innkjøp av et kit med baby elefanter🐘🐘🐘 mange år siden jeg perler med barna, så nå skal det prøves igjen🙈🙉😂 Må bare få unna 9 teststrikker først🙈😂
      Ha en nydelig dag🌞🥰

Siste innlegg